یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

sdf

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

من دوس ندارمیه به قطرات و پدیده ی باران به صورتی که کتب درسی می گویندیه نگاهی باندازمیم من.

دوست دارمیه فکر کنمیه فکر کنمیه به اینکه چگونه ابرها در این فاصله ی معین قرار می گیرندیه چگونه استیه که آب باران همه اش یکمرتبه به پایین نمیریزدیه و کار تمام و قطره قطره یواش یواش پایین می آیدیه تا اینکه فکر کنمیه که خورشید به آب دریا ها تابیدیه و آب دریا بخار شدیه و ابر ها تشکیل شده اندیه و تراکم ابر باعث شده باران بیاییدیه و این یک چرخه ی طبیعی استیه!

حتی در کتب دینی هم اینگونه می گویندیه چرخش طبیعت باران را و علم را در مقابل حق قرار می دهندیه اینگونه که خدا را فراموش می نمایندیه!

رعد و برق از کجا آمدیه چرا نمی توانیمیه خودمان در بالا نه ها منظورم باران مصنوعی نیستیه  در سطح زمین باران پدید آوریمیه آیا ارتفاعش را نداریمیه؟ یا ابرش بله ابرش را نداریمیه چگونه ابرها ایستاده اندیه و نمی افتندیه روی زمین؟و حرکت می کنندیه وقت آن نرسیدیه که واقعیت را تشخیص دهیمیه که کار کار الهی استیه در صحیفه سجادیه داریمیه که صدای رعد ابرها صدای فرشته ای استیه دوست دارمیم به همین فکر کنمیه صدای فرشته ای. چرا نمی توانیمیه خودمان این صدا را به وجود آوریمیه در حالیکه در کتب می نویسیمیه که از به هم خوردن ابرها این صدا به وجود آمدیه علم مصنوعی انسان را نباید برابر حق جلوه دادیه حق را باید از نشانه ها پذیرفتیه و نشانه های خدا در زمین کم نیستندیه همین.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی