یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

SS

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

هم میخوام یک چیزی بگوم همین مثالش هم بخوام بزنوم مستقیم سخته یعنی میخوام مستقیم نروم سر اصل مطلب چون اصل مطلب مغلوم نیست!!!

ما نگفتوم زنا خرند مو منظوروم دقیقا همین شیاطینه خوب بالاخره اگه بدی یه نفرو بخواین د اینا تحت فشار قرار میگرن حالا تحت الفشار آیا جامعه ی ما به سمت نور میره یا غیر نور خوب ما اگر تحت الفشارها و کسانی که در معرض خطر و دید هستند و در معرض شیاطین می بینیم روز به روز اونایی که حق هستند معروف می شن.چطور؟ گفتوم که نمیخوام مثال بزنوم بزنوم؟باشه میزنوم شما فکر کردی اگر جنگ نمیشد حالا جنگم به کنار اگر یکی مثل محمود کریمی رو می پرستیدند این اقدر رشد می کرد؟؟ اصلا فضای رشد نشد اصلا شاید خراب هم میشد مو هم نمیپرستمش اگرچه خیلی قبولش دارم و روز به روز همینطری که جلو میریم فضا باز میشه و اهل دل هایی که صدای چی میگن؟ همون و کسانی که پنهان اند از چشم مردم و پشت صحنه اند و عارفان منظورمه که دل خوشی ندارند به صحنه بیایند به مدد دکان داران و کسانی که شیطنت می کنند به میدان میان تا مردم هم یکی مثل همون ها رو به بازار آورده باشن و بشناسن و اینطوری کسی هم دورشونم جمع بشن نمی پرستندشون و این خوبه و ما خیلی امید داریم کسانی که صدای دلنواز نبود چی میگن بهشون نمی دونم همون ها که اهل دلند و صدایی بترکون تری دارند نسبت به حاج مخمود هم امیده با این وضع اون ها هم به مرور زمان به میدان بیایند ولی باید دوره ی حاج محمود و نوحه هاش رو طی کرده باشند تا بالاتر همین..

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی