یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

gdhf

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ق.ظ | علی | ۱ نظر

هم میخوام در مورد یه مطلبی که خوندوم امروز بنویسوم امیدواروم خوشت بره و اما مطلب:

 

…..می‎خواهم خاطره‎ای از شهید عماد برایتان نقل کنم. برادرانی که اولین‎بار به لبنان می‌روند و برای اولین مرتبه‎ وارد منطقه ضاحیه که منطقه نفوذ و سیطره حزب‌الله است، می‌شوند جا می‌خورند. می‌بینند که این منطقه دختران بی‌حجاب دارد و بسیاری از خانم‌ها بد لباس هستند. تعجب می‌کنند که حزب‌الله چگونه با این همه قدرت، اجازه می‌دهد این افراد با این وضعیت در این منطقه تردد داشته باشند.

سئوال می‌کنند چرا حزب‌الله حداقل منطقه تحت کنترل خودش را درست نمی‌کند؟ شهید مغنیه در این خصوص می‌گفت: «تصوری که شما از این خانم‎ها دارید اشتباه است.

این خانم‌های بی‌حجابی که شما می‌بینید اکثریت قریب به اتفاقشان نماز می‌خوانند، قرآن می‌خوانند، روزه می‌گیرند و در انتخابات به حزب‌الله رأی می‌دهند، نه به جنبش لائیک امل. حتی بعضی‎ از این خانم‌های بی‎حجاب، نماز شب می‌خوانند. این‎ها فقط حجاب را رعایت نمی‌کنند. ما باید سعی کنیم آن‎ها را جذب کنیم تا بعدا زمینه اصلاحشان فراهم شود.» جالب است کسی که از طرف جهان غرب به‎عنوان «تروریست» معرفی می‌شود، این‎قدر دیدگاه‎های بازی داشت….

www.tabotesorati.ir

اولا مو نمیخوام جبهه بگیروم که فلانه و بسانه دوما مو خودوم نه زنم و نه تقوای درست و حسابی داروم که بدونوم زن ها چه میکشند تا حجاب رو نگه می دارن یا نه و ناصج خم نیستوم زن هم نداروم!!!سومانیمخوام کسی رو ارشاد کنوم به قولی از معروف میخوام دو تا کلمه حرف حق بزنوم اما هم نمیدونوم چی چیا میخوام بگوم هنو فکرشو نکردوم هنوز ه ه ه ه.

ما جنگمون با دو تا تکیه مو که میاندازن بیرون هم نیست تو خانه مون موی مادرمون رو که می بینیم.. ما فکرمون هم بچه ایه که نمتونه خودشو هم کنترل بکنه ه ه ه ه و حق داره هم. به یک زن چادریه که داره فاسد میشه.به یه مردیه که سر کارش مورد محبت هم این زنا حالا یا نیست یا قرار نیست باشه. مافکرمون اینه که باید مثل پیرها زندگی کرد یا مثل جوان ها فاسد گشت؟؟ه ه ه ه ما اینجا ایستادیم که چه باید کرد ما فکرمون با این زن های بی حجابه و بد حجابه که یه وقت هوس کنند و میل کنند که ما رو به سمت خودشون بکشونن ه ه ه ه ما از این ها میترسیم و دغدغه داریم وگرنه هر کی میخواد هر طوری باشه ما به ایمان یک جوان یک نوجوان احترام می ذاریم و کارداریم (مگه میذاریم و داریم؟؟) وگرنه جوان های زیادی هستند که توی خلوت فاسد میشوند و ایمانشون رو می فروشند و توبه نمی کنند و مثل موین ه ه ه ه دیگه این نوع جوان ها که در مقابل بدحجابی نمیخواد واکسینه باشند و بدحجابی براشون بد که نیست اومدیم خوب هم بود!!!و شعار مو این بود که زن نباید توی صحنه مو باشد چون جای اون نیست و زنی که میخواهد فیلم بازی کند اخبار بگوید وبلاگ شخصی بزند و بسراید آهنگ و ... و خلاصه خودی نشان دهد عن قریب است فساد به او روی آورد باید عرف این باشد که از زنان شرور برای صحنه دید مو استفاده شود تا درس عبرتی باشد برای دیگر زنان متاسفانه کسانی که برای فرهنگ سازی از میان زنان به میدان می آیند زود درگیر می شوند و میخواهند کار را تصحیح کنند بدترش میکنن مثل مو ..... حالا یا در رقابت می افتند یا چیز دیگر بدتر می شون حالا که وبلاگ شخصی می نویسند(تحت بدست آوردن هدفی خاص)  و فیلم بازی می کنند و خلاصه در صحنه می آیند باید حرف ما را بشنوند؟؟ ه ه ه ه

واما درمورد این مطلب اول آیا در زمان پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) زن بی حجاب و برحجاب نبوده؟ چراب بایستی بگوییم بوده است چرا که مثلا اصحابشون نشسته بودن خوب؟ که فلان زن رد میشد اما از اون موقع تا به حال نباید پیشرفتی حاصل شود؟ و عوض شویم یعنی جامعه بهتر شد؟ دیگه عقل ها کاملتر نشده؟ چرا کما اینکه در ایران این شده؟؟؟

من اگه زن بودوم ه ه ه ه حجابی که تلوزیون ایران نشون میده داشتوم گرچه با مانتو بودوم چون این نوع حجاب خیلی بری مو کلاس داره و ارزش داره ها

  • علی

نظرات  (۱)

TO Birmo-iuus-caybe – I can’t speak for bi-females but since I’m a lesbian, I hope bi-females want more with a female than sex. It’s okay if that is all you want but by your statement you seem to not be particular about the female. Maybe any female will do for you but you might get something more out of the experience if you at least are attracted to the female and like her. Just a thought.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی