یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

saas

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه لحظه ذهنم رفت روی یه مجله ای حالا چه عیبی داره میگم مجله ی موفقیت ، مجبور شدم اینو بنویسم گرچه ممکنه زود بازده نده و تاثیر نزاره ولی کجای مملکت اسلامی ما لنگه؟ اینو باید باز کنم و بهتر بگم چی کار باید بکنیم خوب صبر داشته باش تا بازش کنیم..

نگاه به این مجله باندازی می بینی غالب نظریات خارجی اند خوب ما نمیگیم بده بد نیست کار به خودمون داریم بله خودمون که وقتی توی مجلات ما نظریات اونا آورده بشه میشه وطنی و به ما هم ربط داره دیگه! خوب نظریاتی است در مورد بازار کار در مورد چگونه موفق شویم و غیره حرف من اینه که ما خودمون نمی تونیم این تحقیقات رو در پژوهش گاه های خودمون انجام بدیم؟ خوب نه. چرا؟ نمی دونم!!!

دقیقا تیر پیکان من بر میگرده به جامعه ی یهودیت؟ نه روحانیت شاید چه میدونم والا..

گرچه روحانیت ما از نظر من مظلوم واقع شده اما اما چی؟ اما چرا این ها بیکار نشسته اند و موسسات تحقیقاتی نداریم؟ خوب اگه بودجشه این با من رئیس جمهورمون که الحمدالله از خداشه میگه چشم روی چشم من مطمئنم..

خلاصه داشتم چی میگفتم؟ بله چرا نخبگان بیکار نشسته اند چه می کنند پس؟ روحانیت باید فقط نهایت کارش در سیاست بازی باشه دیدم چه شد همون ماجرای اسلام آمریکایی بودا که میگفتم آمریکا دنبال روخانی است همین جناب کروبی خودمان روحانی مورد علاقه آن هاست اونا راه رو از جامعه ما شناخته اند بله..

حالا کاری نداریم خلاصه چرا برای بالا بردن شیر گاوها باید موسسه بزنیم ولی یه موسسه درست حسابی که رای معتبر جهانی اسلامی ذاشته باشه برای خود انسان ها چه سلامتی چه دینی چه سیاسی چه مدنی چه اجتماعی چه دنیوی چه غیره نداشته باشیم اصلا یه دونه موسسه درست و حسابی بزنیم همه کاره بعدشم یه اخبار رو مختص اونا بزاریم و تحقیقات و غیره نه اخبار حوزه صرفانا اوکی؟ آها

یه چیز دیگه هم بود یزار یه مرور کنم شاید یادم اومد بگرد حالا......................................

بله خلاصه اینکه نباید جهاد کنه روحانیت آهان حالا یادم افتید اینکه یه نفر بیکار مثل من با این وضع جامعه روحانیت رغبت نمیکنه پاشه بیاد اونایی هم که روحانی شدن که به فکر ما نیستن اصلا هیچکی به فکر هیچکی نیست چه برسه به جوان ها بله نباید روحانیون جهاد فرهنگی کنند؟ اگه روحانیت خودشو اصلاح کرد جامعه زود تر به پیش میره پس این الگوی پیشرفت اسلامی ما چه شد الان روحانیت قلف شده دیگه معلومه باید دخالت کنه بخونه علم یاد بگیره باید از بین خودشون طبیب و دکتر بیرون بیاد کو؟ باید نقاش داشته باشند کو؟ یه نظریه هم بود که چند سال پیش دادیم که یه سازمانی بزنن از علم تا تولید توش باشه اونو ولش کن روحانیون رو بچسب من امیدم اصلا به روحانی هاست که به پا خیزند و جهاد کنند در جامعه اون وقت رهبرمون هر سال که نه زودتر میره قم اصلا شاید!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی