یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

grrg

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ق.ظ | علی | ۱ نظر

یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم پفکه ولی نبود........

یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم آدامس عسلیه ولی نبود.....
یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم پوله ولی نبود.....
یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم دختر ایده آل و مناسب خودمه ولی اینم نبود.....
یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم زیبا شدنمه اما این هم نبود و نشد هم آخر....
یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم خداست ولی نشد حتی بعد از توبه 
یه روزی فکر می کردم آخرین خواستم رسیدن به محبت امام حسینه اما نتونستم برسم بعد گناهام
یه روزم میرسه که فکر کنم آخرین خواستم زنه ولی میدونم اینم نیست
برام همه چیز ارزششو از دست داده پول مقام آرزو رتبه بیخیال همه چیز میذارمشونو میرم بعد

  • علی

نظرات  (۱)

  • علی عاشوری رضوان
  • سلام عرض میکنم
    میخواستم باهم همکاری داشته باشیم هم شما سایت بنده رو پیوند بدید هم بنده سایت شمارو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی