یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

سلام

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ب.ظ | علی | ۴ نظر

سلام

  • علی

نظرات  (۴)

سلام بر شما علی جان
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما بروز هستیم دوست عزیز خوشحال میشم تشریف بیارید خاک پاتون هستیم
دوست عزیز لیاقت داشت وبمون تبادل لینک هم در خدمتتون هستم

سلام علیکم .. یا علی مدد
سلام دوست عزیز... من اتفاقی کلیپاتو توی اپارات دیدم اولش مثه بقیه میگفتم ای بابا اینم دیوونس این چرتو پرتا چیه میذاره...ولی کم کم تموم کلیپاتو نگا کردم و دیدم نه خیلیم از ماها عاقلتری...این رفتارا این کاراتم حتما دلیلی داره... فقط یه سوال واسم پیش اومد این همه غم تو چهرت واسه چیه؟
پاسخ:
سلام چون من یه روانی ام سه بار هم بستریم کردن با زور!ممنون که دنبالم کردی یه کلیپ هم دیشب میخواستم بزارم درمورد خودم که مثلا یه جور میتونم تعریف کنم که قهرمان هستم یه جور دیگه ام اگه تعریف کنم یه آدم بد بد ولی نساختمش دیدم فضاش خوب نیست و نمیشه خوب بازش کرد و مردم هم حال حوصله ی چرت و پرتامو ندارن ولی خوب من از کودکی عادت دارم نقاط قدرت وتمرکز شیاطین باشم و از غرب و اینا و مامورای سخت دل رو جمع میکردم و با رحمت الهی با وبلاگام که مرکز توجه مخصوصا خبرگذاری ها بوده همیشه یه کاری میکردم که اشکشون در بیاد و شاقی ترین آدم ها رو دور خودم جمع میکردم و دلشون رو به رحم میاوردم و طرفدار خودم میکردم خدا هم رحمت و بچه و شهوت وهرچی میخواستن میداد و نویسندگی یه طوری هست که نورش بیشتر از گفتار میتونه بشه نوشتن وبلاگ و هرکس متناسب با خودش میسنجه و خدا هم رحمت میداد که زنده بمونم و کار کنم و بنویسم بیشتر خلاصه مرکز توجه شیاطین بوده ام همیشه و اینطوری شد که هم روانی شناخته شدم و هم بلخره خدا هم پاداش میده حالا اگه توضیح میدادم یه آدم مظلومی میشدم بهتر شد همینجا گفتم ممنون از لطف شما!!!میزارمش تو وبلاگ خلاصه طوری نمک گیر کردم ماموران رو که دوستم دارند!ولی بلخره ظلم هایی هم شده به ما ها ما یه گروه قوی بودیم همیشه و منم بازیگر و عروسکشون بودم و راضی ام با این همه ظلم و قرص هایی که شهوتم رو نابود کرده و زن نمیتونم بگیرم دیگه ولی بازم راضی ام که یه روانی باشم بلخره نوشتن طوری هست که انسش بیشتره و اگر خواننده برای خواندن وبلاگ بود دیگه فشار نمیوردم که حتما فیلم بگیرم ولی هیچ وقت فکر نمیکردم اولش یه روزی خدا روزی بده فیلم از خودم بگیرم و بزارم ولی خدا یاری داد و فکر نکنم صحبتام بد شده باشه و خوب گفتم ما یه عروسکی هستیم که بزرگان مارو کنترل میکنن و خعلی اختیار خاصی نداریم و بدی هاش از خودمونه فقط!حالا هم باشه ما روانی ولی میتونست اوضاعم خعلی بدتر از این باشه وقتی که همش درخطر بودم و میترسیدم و همه بدبین به ما و همه جمع شده باشن که خرابت کنن و آبروتو ببرن خوب حالا یه روانی باشم بهتر نیست تا یک مجرم؟؟؟ خوب دیگه باید ساخت ولی حق ما بیشتر ازینا بوده!
بنظر من که روانی نیستی.. شاید تنهایی بیش از حد این مدلیت کرده یا شایدم اتفاق خاصی واست افتاده ولی روانی نیستی... کلیپات نشون میده خیلی هم باهوشی... دیگه حرفی ندارم

راستی یه پیشنهادم واست دارم... یه کلیپ جدید بساز...ازمایش رو مورچه ها... ولی اینبار یه شیشه بیار نصفشو خاک بریز...یخورده هم اب بریز توش نمناک بشه...بعد با یه چوب سوراخایی توی خاک ایجاد کن...چندتا مورچه رو بذار توش یخورده هم غذا واسشون بذار... روی درب شیشه چندتا سوراخ ایجاد کن نفس بکشن..ازمایش جالبیه میبینی که چطور لونه میسازن و زندگی میکنن البته هرچی شیشه بزرگتر باشه بهتره...

موفق باشی
پاسخ:
این آزمایش خعلی باید طرفدار باشه و فشار که بشه انجام داد چون زحمت و وقت و یهویی نمیشه کلیپام یهویی ان شاید چند سال دیگه اگه زنده باشم با بچه ها انجامش بدیم و فکر بسیار جالبیه و البته زحمت زیاد میخواد و توجه بهشون ما هم الان حال و حوصله شو نداریم یعنی باید چند قطعه فیلم رو بهم وصل کنیم توی یه کلیپ یا نه اصلا باید هر روز روزانه نشونشون بدیم به بچه ها و هر روز کلیپ بسازیم منم هرکاری رو شروع کنم خراب میشه چون مخم برای خرابکاری خوبه و اگرم روانی نبودم و مشکل نداشتم که زن گرفته بودم اینجا نبودم نه خدا خیرمو میخواد که اینطوری شده چطور خدا به فکر کرمی که حضرت یونس در شکم ماهی سنگی را با عصاش شکاافت به فکر مورچه و کرم تو دل ماهی بوده پس خدا هر طوری هم بشه میتونه درستش کنه حالا روانی ام که روانی باید برم خودکشی کنم؟؟؟خدا هر جور باشه و باشیم و بکنن درستش میکنه ما بلخره نماز میخونیم که کارامون درست بشه دیگه و رستگار بشیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی