یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دیشب یه خواب دیدم نماز صبحم هم باز قضا شد خواب دیدم یه بچه ها و همکلاسیام رفتیم با اتوبوسی چیزی به یه منطقه و اولش خوش بودیم ولی بعدش متوجه شدیم اسیر شده ایم هر کس به گوشه ای رفت عده ای شاید مردند من دیدم یهو دوستام نیستن و من مونده ام تنهای تنها!!! شاید سه چهار نفر مونده بودیم من خاستم از اون منطقه بیرون بیام فهمیدم اسیر شدم ولی کسی نبود جز ما چند نفر که هر کس هوایی داشت متوجه شدم یکیشون میاد و میره  تصمیم گرفتم مثل اون یه نفری که میومد پیشم و میرفت فرار کنم ولی راه رو بلد نبودم حتی ازش کمک خواستم یه چیزایی گفت اما همراهیم نکرد منم فرار کردم به خیال خودم ولی کسی نبود پیشم فکر کردم دارم آزاد میشم اما یه نظامی تو منطقه پیدا شد و با اسلحه جلومو گرفت حتی میخاست شلیک کنه تازه متوجه شدم این متطقه حفاظت شده و پادگان هست من فکر کردم افراد دیگه هم فرار کردن بهشون شلیک شده که غیب شدن خلاصه خواب امید بخش و دلگرمی نبود به این معنا که ازم محافظت شده حالا بلکه اسیر شده بودم!!

من اصلا سربازی هم نرفتم چون بابام جانبازه منم معاف شدم!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی