یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر

گور بابای آینده مون بز دو کلوم حرف حق بزنیم !!!اگه ناحقه بگو ناحق نکشمون طرف طرف طرف تصادف میکنه با کسی سرش میچکنه بعد میبرتش زنده زنده رو پا بیمارستان تو بیمارستان یه ک آمپول اشتباهی میزنن میکشنش علاوه بر گناه عظیم قتل ما رو هم دستگیر میکنن به عنوان قاتل!!! ببین چه وضعی شده آخه داشتم بازی موتور سواری میکردم طرف زنده زنده بردن تیمارستان؟؟ کشته کشته از بیمارستان درش اوردن بعد هم همه جا میگن تو اخبار بازیکنه نمیدونم قبلش قلبش که ببرن بیمارستان ایستاده بوده و ماهم خوشبین یعنی منم خوشبین بودم رفتم بازی کردم موتورسواری بدبین شدم میگی چه کنیم؟؟!! عجب باری های بدی میسازنا!!!

اصن دیده شده طرف بعضی مواقع ترمزش نگرفته چ کنه نره سرکار؟؟؟رفته چکش کنن نتونستن کاری کنن پیچیده ست قضیه ماشینه هم خارجی نیستا خرابه!خرابش کردن میگی؟! خوب اگه ایارو تصادف کرد با بچه مردم خدا چکنه؟!یارو دارم تو تخیل میبینم  دیده شده یارو داره با ترمز دستی ترمز میکشه های داداش نپوکه یه وخت سیم ترمزت؟!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی