یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر
خوب ما از خونه دیگرمون برگشتیم و داشتم خلوت کرده بودمو داشتم قرآن و بعدشم قلبون و قرآن که خوندم ضبط هم کرده ام که داره آپلود میشه یه کلیپ آیه الکرسی هم دوبار آپلود کردم متعصفانه حذفش کردن یه خورده صدام کلفت و شبیه عرفا بود و من همچین لحنی رو تقلید کرده بودم نه مسخره ولی حالا دیگه حذفش کردن و مجددا آپلودش کردم خلاصه سوره ی یس رو خوندم و بعدش فهمیدم نکته ای میخوان بگن که خاصه و بشارتش رو دادن تا فلیون کشیدیم و فکرم جمع شد یه خورده و قلیون و نوحه رو نیمه کاره گذاشتم و پست قبل ساخته شد و دیگه برگشتم این خونه ی جدیدمون بعد تو تاکسی هم داشت بازی پرسپولیس با استقلال خوزی رو گزارش میکرد رادیو توی هر دو مسیر تاکسی گوش دادم در دوتاکسی مختلف و اومدم خونه و دیدم ازه مسابقه است دیگه خسته م شد یه خورده شبکه ی چهار رفتم یه سخنرانی زلال چیز از آِیت الله جوادی ره رو گوش دادم که میگفتن که باید مثلا وقتی حرف کسی رو گوش میدیم علاوه بر سکوت باید ذر گوشه ای از ذهن حرف سخنگو یا نویسنده رو گزاشت و با اندوخته و دانش قبلی بهش نگاه نکرد و با حدیثی هم ثابت کردنش و بعدش م قرآن خواندن و الان هم دارن اذان میگن شیراز و تلوزیون هم روشنه و آیت الله جوادی ره هم دارن نماز میخونن و من اینجا در حال نوشتنم در قرآن هم گوش دادم دیدم یه طوری این قاری ایرانی خواند آخرش سوره ی قدر رو توجه کنید

تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن کُلِّ أَمْرٍ ﴿۴﴾

سَلَامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿۵﴾


اینطوری خواند که در موقع رسید به کلمه ی (سلام) و ایستاد و من هم گوش میدادم و هم بلند از روش میخواندم بعد منم گفتم سلام بعد یه طوری شد جالب!! بعد دوباره این آِیه رو خواند و در کلمه ی مبارکه ی (سلام) وقف کرد و ایستاد بعد من اینبار گفتم علیک سلام!! بعد گفتم به خودم این سوره ای است درمورد حضرت زهرا (س) شاید ما داریم به حضرت (س) سلام میکنیم شاید اصلا ایشان دارن سلام میکنن تا صبح وقتی این سوره رو بخونیم انگار پس مورد توجه حضرت قرار میگیریم و دعامون میکنن شاید بشه اینطوری گفت!!  نمیشه گفت که سلام الهی بلکه باید گفت سلام هی حالا سلام هی هم به معنای سلام کردن ما به ایشانه هم سلام کردن ایشان به ما!!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی