یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

عشق درون

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ای دخترک عشقم مشو تو که هستی                                     عشق الهی ام بتزریق گر مرا هم نبستی

دیگر نمی خواهم آن عشق الهیم را                                       پنهان کنم ز دختران دو هستی

کای دختران محبت آن عشق پاک زن                                     ریشه به فکر و ذاتم بکرده بجستی

در خواب و بیداریم به فکر من است او                                    عشقی است خدایی در ره بستی

فکرش منم به هر روز و شب ای خدا                                      استاد من به چنگش بوم دو دستی

آن شیر زن که کج نرفته است پیش من                                    فکر خراب من بکردش همچو مهستی

ای دختران وحشی دوران حذر خذر                                         عشق مجردی به دعا بایدش نه به زشتی

خائن منم که گر فکر بد کنم به او                                            عاشق هموست نه من که بی وفا برستی

عشق الهیت بدادند هان درون                                                 نی عشق وصل مرد و زنی در تزلزل و مستی


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی