یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

سلام امروز یه دوست عزیز برام کامنت داد یه بحث چند دقیقه ای کردیم که حیفم میاد براتون نگم اول بهم گیر داد که فیلماتو که دیدم مطمئن شدم یه تختت کمه گفتم چطور و مبحث رو باز کردیم تا رسیدیم به نی قلیون که چرا نی قلیون میگیری بدستت و توی اتاق میچرخی خوب ببنید من دلم افسرده میشه دیگه براتون گفتم که نوشتم یعنی که فضای غمه و باید یه رقصی بکنم اولشم نمیخواستم نی قلیون بدست بگیرم و من اگه مردم که میبینندم شاد باشن منم شادم ولی اگر نگرانم باشن و گریه کنن خوب بدم میاد الکی برام گریه کنند لذا رقصیدم یه خورده ایام تولد حضرت زینب هم بود(س) و جاداشت یه تکونی به خودمون بدیم و نمیدونم راه باشه و خوبه بعدا هم اینکارا بکنم واقعا نمیدونما یعنی بعضیا مخالف میشن بعضیا هم موافق و بین علما اختلاف درست میشه بعد گفتم که چی کار کنم پس بهم گفت رمان بنویس!!! خوب ببنید منم یه توضیحاتی دادم ببنید رمان که نمیشه من همینطوری با مخ مردم  بازی کنم خوب همون چهارتا مخاطب خاصم هم میپره و میگه این چرت و پرتا چیه و منم نمیدونم مخاطبام دقیقا چی میخوان و چند نفرن و کسی هم کامنت نمیزاره ما همینطوری بجای سخنرانی و جای گرم و نرم و البته خطرناک داریم بجاش مینویسیم تا خدا چه بخواد نمیشه که برای تحریک شدن و شهوت دیگران رمان نوشت باید وظیفه مون رو بدونیم قدر مخاطبمون رو بدونیم و حفظش کنیم تا نور نباشه که نمیشه تا هدایت نشم و نشیم که نمیشه قلم بدست گرفت چرت و پرت داد بله ممکنه از نوشته هام شاد شن و رحمت و هدایت بیاد و تو رمان خیلی سخته بعد مردم هم ولم میکنن میگن این  تخیلیه مثلا من خودم علاقه به رمان ندارم و چند تا داستان کوتاه جلال آل احمد رو هم براتون خوندم و فیلم گرفتم یا داستان های دیگه یا صادق هدایت که اینا واقعا حرفه ای بودن و جای خالیشون حس میشد اون موقع نور خدا اینطوری نزریق میشد و کمک میرسوند که غم ها رو در زمان خودشون برطرف کنن با داستان های زیباشون اصلا من یه بخش دارم در قسمت داستان در آپارات که چندین و چند داستان رو ضبط کردن براتون ولی وقتی خودم هم حسش رو ندارم ببینم دیگه چه برسه مخاطب بخاد مارو تحمل کنه لذا باید نور باشه باید افراد بپسندند و فضا طوری باشه که مخاطب جذب بشه نه که بدش بیاد وقتش تلف بشه بعد اصلا ولمون کنه بره دیگه هم نیاد گفتمکه لامپ باید همیشه روشن باشه و مومن باید همیشه نور بده لذا باید خدا کمک کنه اگه خدا بخواد ما هم کارامون مورد پسند و شاد کننده میشه و رحمت خدا میاد!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی