یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

و اما قضیه ک.خلی یه روز یه پسری داشت رد میشد چند تا بچه کوچیک دوره ش کرده بودن میگفتن بهش ک.خل بعد اونم همینطور میرفت من فکر کردم معتاده و زن نداشت آخرش بهش گفت بچه هه تو ک.خلی بعد جوانه گفت آره من ک.م خله تو کو.ت خله!! 

من کوچیک که بودم وقتی میگفتن بچه ها ک.خل میگفتم میخاد تاکید کنه که خله حرف زشت میزنه!!

یه سال پیش گفتم نع یعنی از بس خودارضایی کرده ک.خله و اونجاش حالت طبیعی و زیبا و نرم و تنگ نداره!! آبروش رفته مثلا..

اما الان داشتم میگفتم ک.خله یعنی اگر خوشش اومد نمیتونه تحمل کنه و باید ارضا شه در مردها هم هست ولی طبق چیزایی که دوران جاهلیت دیده ام که زنه شکنجه میشد ولی از یه جایی به بعد به شکنجه گرش که دست و پاشو بسته بود  میگفت بده فاک بده تمومش کن و حتی میخندید الکی و دیوانه بار خوب این شکنجه بود خیلی زجر آوره ولی اگر تحریک شد چی؟!! آیا اگه خوشش بیاد میتونه کنترل کنه؟؟!

حالا اگه بتونه کنترل کنه و خودارضایی نکنه باده بیرون میاد که بیشتر ماده ی آرایشی هستش و زیبا میکنه و چون مجرده و زن نداره زنی که در ذهنش زیبا هست میاد که این ماده بیرون اومده و به یاد اون زنه ساخته شده فورا پس تاثیر معجزه گری داره و زنان مختلف باده ی مختلف میدن یه چیزی شبیه عسل هست قضیه ولی اگر نتوانست خودش رو کنترل کنه خدایی نکرده منی بیرون میادش که نجس هم هست باید بره غسل کنه!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی