یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ببنید چقدر غرق در دنیا و گناهانم که خدا بهم بشارت و نذارت نمیدهد!!! یعنی اخطار بهم نمیده خدا تا موقعی که گناه کنم اشتباه برم خودم بفهمم که اشتباه کردم تازه اون موقع هم بیخیالم و توبه نمیکنم ببنید اگر ما توبه کنیم واقعا و متقی و مومن باشیم قبل از گناه خدا بهمون اخطار خواهد داد که بنده یادته در قرآن اون آیات رو میخوندی اگر فلان کار رو بکنی میشی مثل فرعون ها مثلا یا اگر  فلان کار رو بکنی امامان از دستت راضی میشن ببنید مسئله پیچیده است خدا در قرآن کلی داستان تعریف کرده خدا میتونه صحنه هارو باندازه جلوی ذهن و دیده مون که مثل شمر نباشیم یعنی اگر فلان کار رو بکنیم میشیم در گروه شمر و یزید و ابوبکر اینا ما داستان هاشو بلدیم ولی چرا خدا در ذهنمون نمیاندازه؟؟؟ چون تقوا نداریم متذکر نمیشیم هرکاری خواستیم میکنیم پس این  همه میگن داستان های گذشته عبرت آموز هست همش این نیست که ما خودمون بشینیم فکر کنیم بلکه خدا هم صحنه هایی رو میاندازه جلوی ذهن مومن و متقی که اینطوری نباش یا اینطوری باش من در کودکی همچین صحنه هایی زیاد یادم میومد و در ذهنم بود ولی الان از بس گناه و افراط کردم کسی بشیر ونذیر نیست تا موقعی که به گناه آلوده میشم و خودم با دست و پای خودم جهنمی بشم و خدا هم فرصت داده تا خوب غرق بشم الان داشتم استغفرالله میگفتم بدون اینکه گناهم رو زشت بدونم اگر برام مهم بود و واقعا توبه کرده بودم خدا کمکم میکرد و برای دفعه ی بعد همین استغفرالله گفتن هایی که الان میکردم رو یادم می انداخت منتهی من کفران کردم و خدا در کمینه که عذابم  کنه و منو به خودم واگذار کرده اینطوریه پس توجه داشته باشیم این قضیه رو و با خدا واقعا دوست بشم نه اینکه بخوایم کلک بزنیم!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی