یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خدایا شکرت!!! یادمه چند روز پیشم بازم غیراتفاقی برنامه ی ماه عسل رو نگاه کردم که درمورد زندگی خوب و عاشقانه ی پیرمرد و پیرزنی بود که ارتباط ماهواره ای از قدیم داشتن و به ماه نگاه میکردن و نامه مینوشتن از دور اونجام میخواستم بنویسم که بعضی چیزا هست که با اخلاق خوب درست میشه یعنی هزارتا ذکر هم بگیم فایده نداره باید اخلاق خودمون رو با خانواده و اطرافیان درست و خوب کنیم تا شر فتنه گرا و شیاطین از بین بره ولی اگر هزارتا ذکر هم بگیم حالمون خوب نمیشه خلاصه امشب هم ماه عسل رو دیدم درمورد یه مردی بود که در فقر زندگی کرده بود و هفت تا بچه بودن پشت سر همی میدونی؟ ما فکر میکنیم که بدبخترین آدم ها هستیم از فقر و درد و بیچارگی دیگران خبر نداریم و یه شب گرسنه نخوابیدیم درد نکشیدیم بعد ناشکر هستیم من این برنامه ی امشب رو که دیدم ارتباطم با خدا درست شد امید و توکلم درست شد امیدوارم که موقتی نباشه از صد تا فیلم بهتر بود در فیلم ها ممکنه بازیگر درد کشیده نباشه و پولدارم باشه داره نقش بازی میکنه ولی واقعیت رو دیدم و امیدم به زندگی زیاد شد آدم با امید زنده است دیگه نه محض اینکه سرانجام این مرد بزرگ پولدار شد و موفق شد که اینم نکته داره که خدا بلحره دست آدمارو میگیره بلکه به خاطر اینکه چه بسا آدم هایی که چه سختی ها کشیدن و الان ما ناشکریم در حالیکه زندگی خوبی داریم و فکر میکنیم از همه بدبختریم و خدا بهمون توجه نداره در صورتیکه یکی از دردهای اون هارو نداشتیم یعنی خدا بخواد بهشت خوبی بده به کسی ما الان فهمیدیم جز اون ها نیستیم وباید شاکر باشیم و الکی خودمون رو بزرگ کردیم بله همه مشکل دارن ولی مشکلات این مرد رو که دیدم امید در دلم زنده شد که من که کسی نیستم اتفاقی نیافته دارم زندگی خوب خودم رو میکنم ولی ناشکرم هستم طرف از تو اشغال ها باقیمونده های میوه جمع میکرده نمیدونم هر بدبختی ای رو کشیده بود دست فروشی گاوداری میوه فروشی کشاورزی نگهبانی همه کار کرده من تو خونه دارم میخورم و میخوابم تازه با هزار مشکلات و فقز خوب خدا که همش خدای ما  نیست که حالا مشکلی هم داشته باشیم خدا نظر به همه ی بندگانش داره ماییم که سخت گرفتیم ما که مورد آزمایش سخت و دردناک خدا نبوده ایم و رنجی نداشتیم و کسی نیستیم  باید این برنامه هارو ببینیم و گوش بدیم تا دلمون زنده بشه امیدوار بشیم حق طلب باشیم از صدتا فیلم بهتره اثرش در ما!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی