یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

آهان تازه فهمیدم چقدر من نفهم بودما که فکر میکردم روزی عیش و زن مومن و حوریان کم شده پس لطف خدا بهم کم شده و نظر خدا بهم برگشته اینجاست که فرق عارفی که در بهشت از حوریان هم فاصله گرفته و نماز میخونه با ما مشخص میشه!! گرفتی چی شد؟!! هیچی بابا این ماه یعنی ماه مبارک رمضان مگه این همه نگفتن که ماه خداست؟؟ یعنی از حتی زن هم باید فاصله گرفت و مثلا قرآن خواند و  در روز موقع روزه داری که حتما باید فاصله گرفت ولی کلا رزق و روزی زن ها کم باید بشه تا جایی که ماه مخصوص خداست ما نفهمیدیم از اینکه ماه خدا هست یعنی چه!! یعنی دوری از عیش و دنیا دیگه یعنی بشین ذکر بگو قرآن بخوان اخلاص داشته باش و ارتباطت رو مخصوص و خدایی کن نه اینکه انتظار داشته باش محبت زنان که افسردگی میاره اگه دور شیم زیادتر بشوند!! این ماه خود به خود از ما میخواد که خدایی باشیم مطلقا مانند همون عارف حالمون میشه که در بهشت از حوریان فاصله گرفته و نماز میخونه خدا خود به خود اون حال رو به ما میده ولی حال اون عارف متقی اختیاری است در بهشت ولی ما لطف خدا شاملمون میشه در دنیا در این ماه  ما اینو نفهمیدیم که حل شد حتی بزرگان دین شعر هم نمیخوندن در این ماه و همش قرآن و ذکری  چیزی لذا توجه بشه که ایراد نگیریم از این وضع و ماه شعبان هم ماه رسول الله صلوات الله علیه بود اون ماه هم همینطوری بود تقریبا برای ما و ما فکر میکردیم خدا قهرش اومده که زنان رو به طرف ما نمیفرسته که مستمون کنه عجب نفهمی بودیما!!

البته یه روایتی هم هست که شیاطین در ماه مبارک رمضان در غل و زنجیر هستند که قبلا اثبات کردیم روایت ضعیفی باید باشه و مهمترین راه اثبات این بود که در صحیفه ی سجادیه آقا از خدا میخواد اگه اشتباه نکنم که شیاطین رو در این ماه از ما دور کنه و پناه میبرن به خدا از شر شیطان که  عبارتش رو یادم نیست میشه نگاه کرد ولی هرچه هست این زنان حوری و مومن هم ممکنه منظور باشه هرچیزی که رقیب خدا باشه و جای خدا رو پر کنه در مراتب بالای عرفانی میتونه اله و شیطان باشه یه نکته ی دیگر اینکه ماه ماهه لا اله الا الله هستش که معناش رو ما نمیفهمیم یعنی چه ولی نیست اله ی جز خدا؟؟؟ یعنی این همه بت و زن خوشکل مشکل اله نیستن؟ فقط خدا اله هست پس چرا دل ما به اینا خوشه؟؟! و بت مان اینا؟؟؟!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی