یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

دیشب قبل خواب ناراحت بودم و فشار روم بود تصمیم گرفتم ذکر یا علی رو با شعر بگم و حتی توی خوابم تکرار میکردم و زنده بودم مثلا یا علی و یا علی و یا علی روی ریتم خاصی شعر مانند بعد خوابی از شهیدی دیدم که دارم تیر به سمت آسمان با چند نفر شلیک میکردم و کلا دو نکته رو فهمیدم یک اینکه شیاطین و در راسشون آمریکا توی خواب هم برنامه دارند برای مومنان دوم اینکه ما وکیل داریم ببینید نمیشه اسمش رو هم وکیل گذاشتا یعنی ما اگر خدایی باشیم از سیستم جهانی که حتی اسلام رو قبول داره ولی در کنار اسارت شیطانی اگر با خدا باشیم از این اسارت ها بیرون میایم و حتی در خواب هم ولمون نکرده اند اینا لذا کسانی که بتونن خدایی بشن و ازسیستمشون خارج بشن اینا میفهمند و هم دیگه لازم نیست از خودمون دفاع کنیم بلکه موکل داریم این ها مالک زمین میدونن خودشون رو اگر ما هفت آسمون داریم شیاطین در زمین خودشون رو مالک میدونن و درب آسمان ملکوتی رو بسته اند بر ماها که ناامید بشیم و تمام افکارمون رو میدونن حالا اگر ما از سیستم شیطانیشون به نحوی خارج بشیم اینجا یک گروه مومن یا روانشناس و یا موکل ما خارج شده ببینیند در دنیا ما گروهی کار  میکنیم و یک خط گروهی افکارمون هست لذا من جوابگو نیستم خودم که وبلاگ مینویسم اگر منو بخوان بفرستن بر فرض به تیمارستان نگاه میکنن که گروه افراد چه بر سرشون اومده و همه موکل داریم نه به معنای شغل وکیل بودن بلکه در آمریکا وکیل بسیار زیاده لذا من اگر خدایی بشم هزارتا نوکر دارم که بجام کار میکنن و اینا از همین میترسند لذا توی خواب هم برام برنامه دارن و لازم نیست من جوابی بدم بلکه خودشون پاسخگو ان اینا این شیاطین میگن خدارو بپرست ولی نوکر ما باش از حیطه ی ما بیرون نرو پیش خودمون باش!!! این که نشد اسلام یهود هم با فلسطینی ها همینن قرار رو داره اینکه خدا قبول نداره!!!! یعنی طوری اختیار مارو گرفتن که نه خدایی میشیم که جهان رو بدست بگیریم با گروه خدایمون کما اینکه هیچکاره ام باشیم هزازتا نوکرو وکیل ساخته میشه برامون نمیخاد که داد بزنیم و خودمون رو نشون بدیم این شیاطین جن میخان دنیارو کنترل کنن یعنی ما نمیبینمشون ولی باطن کار که کنننده ی کار باشه رو جنیان شیطان میخوان در دست بگیرن وکلی برنامه دارن الان توی آمریکا نگاه کنید همشون وسواسی شیطانی اند کسانی که در فیلم ها و تلوزیون میبینیم یعنی باید بنده ی شیطان باشن وگرنه اثری ازشون نیست! و ما نمیفهمیم که اگر خدایی باشیم اینا بنده مونم میشن لذا توی خواب هم ولمون نکرده اند من خودم گفتم دیشب به صورت شعر مانند حتی توی خواب ذکر یا علی گفتم و خارج شدم و دیدم تو خواب محفلی آمریکایی رو که برامون چیده شده و موکل دارم که پاسخگوی کارامه!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی