یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یَا دَاوُودُ إِنَّا جَعَلْنَاکَ خَلِیفَةً فِی الْأَرْضِ فَاحْکُمْ بَیْنَ النَّاسِ بِالْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعِ الْهَوَى فَیُضِلَّکَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ إِنَّ الَّذِینَ یَضِلُّونَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ بِمَا نَسُوا یَوْمَ الْحِسَابِ ﴿۲۶﴾

ببنید خدا در قرآن هشدار داده که کسانیکه از یاد خدا گمراه شدن به خاطر اینه که روز حساب رو فراموش کرده اند ببنید ما نمیتونیم بگیم ما آدم خوبی خوبی هستیم ولی به یاد روز حساب نیستیم پس اونایی که همش محسابه گرند گه روز حساب باید جواب داد در محظر خدا مسولیم و جوابگو اینا راهشون صاف و درسته و پشیمان نمیشن و مشکل گمراهان عالم اینه که از این روز غافلند پس خدا داره میگه روز مهمی است که مورو از ماست میکشیم از سیستم برزخی فرشتگان خیلی حساس تره یعنی بعد مرگ هم تا قیامت نشه معلوم نیست وضع و فرشته هاهم منتظر اون روز هستند علاوه بر بعضی از ماها ببنید معلومه که ریشه ی گمراهی ها فراموشی این روز است من خودم کوچیک بودم شاید به این روز و جوابگو بودن در مقابل خدا حساس بودم ولی همین جواب الان فرق داره با جواب روز حساب یعنی شما ممکنه توجیه کنی بگی ای خدا من دروغ میگم ولی بعدش پول میندازم تو صندوق بلکه باید تا ابد حساب کنی نه تا دو دقیقه بعدش اون بالا بالاها کار میریزه بهم اونجا که تا ثریا میکشه باید جواب داد لذا باید به خودمون سخت بگیریم هرکاری نکنیم من خودم خدارو گم کرده ام چه برسه این روز رو ولی داشتم قرآن میخوندم اومدم بگم که به خاطر عمل بدمون نیست که خدا عذاب میده به خاطر تا ثریا کشیده شدن یعنی فراموشی روز حساب حالا شما هرچقدر میخای خوب باش آیا محاسبه میکنی؟ آیا جوابگو هستی؟ من که نه وضعم خرابه!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی