یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ | علی | ۰ نظر
بازم باید عهد خود رو پابرجام بمونم و نشکنمش که صبح بستیم البته از صبح اومدم خونه ی بابابزرگ اینا ولی دیگه جنسی فکر نکردم به زنی و خدا هم یاریم داد اگه بخوایم چند نکته بگیم اینه که اگه مردیم باید زن بگیریم سختیش رو هم بکشیم و فرقی بین کسی که در پیش خیال زنا میکنه با کسی که آشکارا میکنه در بعضی زمینه ها نیست و این روابط پنهانی هم که به خود ارضایی میکشه بلخره و ما قبلا که همه مشکوک بودن جرات نمیکردیم به زنی فکر کنیم الان پررو شدیم جنسیشم کردیم لذا اونطور نیست که تقصیر زنه باشه ها بلکه ما خودمون اون شلوارمون رو پایین کشیدیم و اجنه رو حالا روحه جنه هرچی رو راه دادیم ولی امروز پاک پاک موندم و ذکر هم گفتم و تجسم کردم ذکر رو و گاهی اوقات تبصره زدم که این زنه مثلا زیباست و من عاشق هر دختر خری نمیشم و اینطوری خوبه ولی بازم در دام شیاطین بودم یا گاهی تبصره زدم که باید زنه بیاد به ذهنم ولی بعدش خودم رفتم به سمتشون و غرق شدم تا جایی که شیاطین رو به کل بدنم راه بدم و تسخیرشون بشم ولی فکر کردم چند دقیقه پیش دیدم که آقا ما باید طوری با تقوا بشیم که اگر زنی لخت هم شد نپذیریم بعد اگر حتی با زور هم خواست بیاد به سمتمون و وادار کنه بعد با ذکر شهوتمون رو بخوابمونیم و اگر حتی به سمتمون اومدن چون ازدواج نکردیم باید ردشون کنیم نه که فرو بریم در ذهن و تجسم و حال البته اینا سخته ما به این مراحل تو خوابم نمیرسیم و حتی پیشنهاده که تمرین هم نکنیم یعنی اصلا به سمت زنی نریم حالا درسته که با زن خودمونی میشیم و رازمون رو اینجا مینویسیم و راحتریم و اینا ولی واقعیتش همینه که دوست بشی و بخوای ارتباط بزنی و خدا رو فراموش کنی غرق میشیم دیگه!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی