یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ب.ظ | علی | ۱ نظر

دیروز پریروز یه روایتی آشنا از آیت الله طباطبائی گفته بودند که توی سایت اجنه بیشتر پیدا میشه چون من میخواستم ببینم این زنبورهای گاوی جن هستند یا نه!!! چون بار آخر سوم که تیمارستان بودم و مست مست شده بودم و فضا سنگین آقا ما رفتیم تو حیات و حالمم طوری بود که انگار ارواح و زنان روح و حوری دوروبرم بودن و من در محظر و این فضای به این سنگینی رو تا اون موقع نداشتم خلاصه لخت میشدم و کسی هم نبود تو خونه خالی و منم واقعیتش میگفتم تو بهشت لختن دیگه و انتظار داشتم مستی کنم خلاصه رفتم تو حیاط یادمه یه خورده خاک ریختم و لخت و البته با شورت خوابیدم کف حیاط اون موقع خیلی از نظر غیبی جاسوسی و اجنه و ارواح و فرشته حس میکردم نگام میکنن و اینم دلیلی بر لختی بود که ولم کنن و بلخره معذب شده بودم چه میدونستم فضا ملکوتی هست و همشم بهم ظن بود و فکر بد همه میکردن درموردم خلاصه رفتم توی حیاط مستم بود بعد یه مرتبه دیدم زنبورهای گاوی تو حیاط دارن میگردن آقا مام مست روز اول طوری نبود روز بعد دیدم که یکیشون اومد روی دستم نشست و منم ترسیدم ولی مست بودم و الان میگم خریت کردم خلاصه نشست روی دستم و من توی دلم ترسیده بودما و ذکری هم گفتم ولی تکون نخوردم ببخشید روی انگشت پام نشست شاید انگشت بزرگ پا انگشت شصت خلاصه نشست و خون پام رو با دندوناش مکید البته زنبور قشنگی بود و زرد روشن بود از این زرد کهربایی تیره بدم میاد و روزی ایم شده بود بیاد دیگه خلاصه پام خون اومد  و تکون نخوردم و بعد رفتش اگه نیش میزد باید میرفتم دکتر شاید ولی مادربزرگم بهش نیش زده این زنبورا و شاید دکترم نرفت خلاصه آقا از بحث خارج شدیم ما میخواستیم ببینیم جن هستن یا نه بعدا یه سایتی بود نوشته بود روایتی از رسول الله سلام الله علیه که زنبور نه جن هست نه انس و چهارتا حیوان رو نام برده بود که نکشیدش مثل پرستو و قورباغه و مورچه و یه توضیحات جالبی هم داده اند خلاصه ما فهمیدم که نه جن هست نه انس این زنبور ولی هنوز بازم تو زنبور گاوی شک دارم چون زنبور عسل نیست نه که بگم فرشته هستا نه فکر میکردم این حیوانات خطرناک که نیش میزنن و موذی ان یه ربطهایی شاید با اجنه دارن که حالا هنوزم تو شکم باز الانم که مینویسم متوجه شدم که برق رفته رو هوام هنوز ولی سیوش کردم توی جای دیگه خلاصه بازم خارج شدیم از بحث اینکه آقا توی یه سایتی دیگر درمورد اجنه یه جمله ای از آیت الله طباطبائی ره دیدم که فرموده اند که مشرکان سه دسته اند اول آنهایی که جن می پرستند دوم آنهایی که ملائکه می پرستند سوم آن هایی که مقدسینی از بشر را میپرستند!!! ببینید ما همه مشرکیم و رتبه داره تقوا حالا ما داشتیم خدایش فکر میکردیم خداییا و بعد گفتیم حالاا یه زن هایی مخصوصا شاید جن در ذهنم هست و اینا هم که باشن الکی نبومدن بلخره میخوان مارو کنترل کنن و مامور شیطان یا جایی هستن و منم که خداییش خدایی نیستم و باهاشونم اگرچه قوی اند ولی اگر جن هم نباشن یه مقدسینی هستند که من دلم میخواد شهوتی باشم و باهاشون ریلکس راحت بلخزه شرکه دیگه عزیز برادر به خودمم و مشاهده هم میکنم نمازم و ارتباط با خدا سست شده و کسانی رو هم که میبینم از روحانیون که انگار زورشون میاد نماز میخونن و وقتی پا میشن انگار کار بزرگی کرده اند و انتظارشون از خدا زیاده و اینا هم ممکنه برای شهوت و زن نماز بخونن و کارشون رو سنگین میدونن نه که برای خدا بخونن منم دیدم به این سمت دارم میرم که کارام ارزش الهی نداشته باشه خلاصه این زنهای جنگیر یا جن اینا وقتی حتی بهشون توجه هم میکنیما اینا میگن یارو چقدر جوان ضعیفی است که به ما توجه داره بعضیاشون واقعا همینطوری فکر میکنن اینا دوست دارند ما مثلا به یک زن های قوی جنگیر قوی و استاد بالای سرمون باشه تا بعدا بیان سراغمون و بهمون توجه کنن بعد ما هم که سبکیم کلا یعنی اصلا از فضای جن و شیاطینی که باهامون باشند وضعیتمون مشخصه یعنی اگر شیطاطین جن کنارمون باشن خوب قضاوت میکنن که ما بدیم و مجرم شاید یا گناهکاریم و چرا فرشته ها جدا نکرده اند آیا چه کار کرده باشیم که اینطوری است فضا که شیاطین با مان و در قرآن هم میگه او و قبیله اش از جایی که شما نمی بینید یا نمی دونید دارند شما رو میبینند لذا میفهمیم که علاوه بر نکاتی که قبلا گفته شد اینکه آقا قبیله داره و یک رئیس همشون همینطورند بعد یه فبیله بره و یه قبیله ی دیگر بیاد کلا وضعیت روحی ما بهم میریزه دیگه خنده داره ها!! خلاصه ما هم مشرکیم دیگه یا تقوامون کمه ببین تشنگی جنسی مثل آب نیست بلخره زن ها که میگن اگر ارضاشون نکنه شوهرش به مرد سیاه چنگ میزنه که این حدیث غوغا کرده در مبحث جنسی ولی بلخره ما مردا احتلام داریم کسانیکه تقوای بالایی دارند حاظر نیستند به زنی فکر کنن و راه بدن و توجه کنن مگر محرمشون و بلخره این آب خودش میریزه و باید طوری باشه که زنها مارو بخوان و به سراغمون بیان نه اینکه ما فکر و دلمون رو بدیم یعنی حتی اگر زن غیبی روح یا حوری هست اگه جن نیست و شیطان پس باید ما ذکر لااله الا الله بگیم نه بریم با زن مردم توی ذهن دوست بشیم که بعدا بخوایم مشرک بشیم و متهم یعنی باید اولا از طرف زن باشه دوما ما یاد خدا باشیم اینطوری حتی جن ها هم حساب دستشون میاد و بازیمون نمیدم وگرنه مگر میشه با شهوت بازی کرد؟؟ الان شارژ لب تاپ تموم میشه اخطار داد بسلامت!

  • علی

نظرات  (۱)

سلام آقا علی وبتون جالبه نوشته های عجیبی داری ها :)))
موفق باشین
پاسخ:
علیک سلام متشکرم شما هم موفق باشید و موید باشید ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی