یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ما متاسفانه یه بحثی کردیم که هتاکیم به ناموس امام زمان (عج) و زن نداریم حقیقت اینه که زیادی خودمونی شدیم و چون میترسم که از دستش بدم این ناموسان رو و زنان رو یا بی بهره بمونم از لطفشون باز میگیم که درست بشه و اون اینه که آقا زن اگه اومد زوی ذهن جوانی غیر متخصص میگه اگه اومد تو ذهنت حق داری گناه کنی اگر روی ذهن من مثلا نیان خووب دچار مشکل روانی میشم لذا راه و چاره رو ما گفتیم که اولا خودارضایی نکنیم که هتاک میشیم دوما برای اون زن دعا کن مثلا بگو خدایا ارضاش کن لذا یه ماده ای به غیر از منی برای آرایش صورت مثلا بیرون میاد اگر خدایی باشی و این زن هم چون خدایی و مومنی همراته ار دور و شایدم جن و پری باشه لذا معشوقت رو از دست نده این زن از تمام خوشی ها و وقتش گذشته لذا دعا کن که ارضا بشه شاید اون این لذتی که دعات میگیره رو هم نخواد ولی نکته اینه که خودت راحت میشی لذا از راه دور اگر لیاقت داشته باشیم دو طرف زن میاد و فدایی همیم اینه که اگر توجه به من نکنن این زنان من اشتباه میرم بلخره نفسه نمیگم حتما باید با زنی خودمونی بشیم شما نگاه کنید این روانشناسان و پزشکان که زن ها میان پیششون خعلی مورد لطف الهی ای قرار میگرند که دست خودشونم نیست حالا به گمراهیشون کار ندارم میگم اگز زنی رو از نزذیک ببینی ممکنه فتنه بشه حتی دختر اگر دختری رو به چهره اش نگاه کنی یا زنی یا نشانه ای از زن داشته باشی این زن که ولت نمیکنه مخصوصا اگر دلسوز یا حالا زیبا باشی توی دلش جا باز میکنه مخصوصا دختران خعلی زود گول میخورن و دل میدن لذا همین نکته رو میگیم که دعاش کن که خدایا بخق  مخمد و آل مخمد ارضاش کن میبینی خودت داری چیز میشی چون ما اسیریم یه دعایی هم یکنیم اگر زن قوی باشه میخواد تمام فکرامون رو از پیش میدونه نه اینکه ما کند فکریم بلکه اون قوی هست و نیات مارو میدونه ولی ممکنه در نوجوانی که اصلا نوجوان نباید فکر جنسی بکنه خودش رو این زنان نشان نمیدن بهش ولی در جوانی اگر نشان نده خوب ما هر زنی دیدیم و دختری میخوایم بهش تجاوز کنیم یا زود دلمون میره دیگه زود گول میخوریم منم مشکل دارمم نمیتونم ازدواج کنم و مشکل عالب جوان هاست و مثل سابق هم اون منی ای که اگه بیرون بیاد نمیاد یعنی نبایدم بیاد ولی خدای نکرده گناه بکنم میبینم مثل سابق داغون  نمیشم و هم ماده ی منی خاصی وجود نداره به خاطر قرص ها و بسته شدم و نمیدونم اول دوباره سالم میشم و دوما اصلا وقتی منی من جهشی بیرون نیاد امیدوارم مسخره نکنید غسل لازمه یا نه طبق رساله ولی ختما گناهی سر بزنه غسل میکنم و توجیه نمیدم اشتباه و ندانم کاریم رو ولی خوب با  گناه هرکس تغییر و ذلیل میشه و ارتیاط اون زن ممکنه از طرف خودم لااقل خراب بشه چون دیگه دل الهی نیست و تنزیل رتبه پیدا میکنم! ما قبلانا که قرص میخوردم و شهوتم خراب نبود یعنی بود ولی خودم شهوت داشتم و خراب بودم قبل از هجده سالگی یادمه فقط کافی بود زنی رو بخوام و منم همش از فیلتر برای زنان خارجی گناه میکردم ولی الان خودم با پای خودم چه بخوام چه نخوام یعنی اصلا قوی هم نیستم ممکنه اگر شهوتم رو به راه نباشه غمزده بشم ولی داستان من و این زنان مومن محبتی شده و دوستشون دارم و اونا هم خیرخواه منن لذا تو رختخواب هم میخوان خوش باشم ولی دیگه مثل سابق نیست که حتما زنی رو بخوام با زور بهش فکر بد کنم و بعدش خدا دلش بسوزه و همه رو سکسی کنه نه اینطوری نیست دیگه خرابکار نیستم!دیگه صادقانه همه چیرو گفتم امیدوارم مسخره مون نکنید! لذا ریدن تو زندگانیمون و اگه همراهیمون کنین و حالا درسته گناه سرمیزنه بله ما بلخره یه روزی به قدرت میرسم دلم نمیخواد از الان سر کسی رو بزنم ولی خوب گناه هم زیاد برای خودم پیش اومده باید جبران کنند فی الواقع و درست کنن الان میخوان مارو محکوم کنند و ظلم میکنن که آقا شما روی ذهن منی در صورتیکه ما گفتیم اینطور نیست که عاشق زنی بشیم به این راحتی اگه ادعا داری که درمورد تو فکر جنسی کردم و میکنم خوب پست بعدی من رو باید بتونی از الان بگی لذا محکوم میکنن زندگیمون رو خراب میکنن بعد انتظار دارن سرشون رونزنیم نمیشه که ما از الان داریم میترسم که یه روزی اینکارو بکنم و سرشون رو بزنم لذا باید برگرده توبه کنه که این همه همین الان به ما ظلم کرده و زندگیمون رو خراب و دست برنداشته پیش از موقعی که دیگه کاری نشه کرد! راستی گفتیم بحث کنید ولی از این موضوع اعتقادی نیست!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی