یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ | علی | ۱ نظر
بازم برگشتیم در همون موضوع که ایراد همست و جنگی است بس بزرگ که شایدم برنده نداره و اون اینه که چه چیزی برای ما مهمه یا اله یا عشقه حالا عیب نداره زنی باشه خوب توجه کن این مهمه که چه چیزی مهمتره نه که چه چیزی مهمه یعنی باید به مهمتر و اولویت توجه کرد وگرنه بله خعلی چیزا مهم ان مثلا همه عاشق پول اند و کار میکنن ولی بعضیا جونشون رو هم میدن بعضی ها انصاف دارن و ارزش ها بیشتر از پول براشون مهمه! وگرنه همه عاشق پولند دیگه که کار میکنند!!! خلاصه اینکه آقا ما تو نماز مثلا دایی ایمون رو چقدر به یادشیم و دعاش میکنیم مثلا دایی جوادم رو حالا ایشون ممکنه شغلش باشه که متمرکز بر روی منه از دور ولی من چی؟ من اگه بخوام یادش کنم طمع دارم اصلا و اصلا برام مهم نیست که تو نماز دعاش کنم و همش خودم رو میبینم!!ولی از نزدیک فداشم باز!!! لذا در اهمیات و الهیات زن وجود داره زن میتونه مارو جادو کنه و افکار مومن بره به سمتش و نورانیش کنه یا میتونه دعا کنه حتی گناه کنه و مارو جذب لذا اینجا شما هرچی خدایی تر باشیم ممکنه زنان بیشتر حمله ور بشن و دست خودشون نیست! حالا یه موقع هست من مثلا در نماز یه ثانیه خوشم میاد که زنی جمله ی وبلاگمو خوانده باشه و دارم تو ذهنم مرور میکنم و انگار دلم میخواد به یادش این جمله رو مرور کنم یه جمله ای رو شایدتم اون داره منو جذب میکنه این عیب نداره عشقه ولی این بده که خدا فراموش بشه در نماز بله هرکس بره توی دادگاه به خودش رای میده و از خودش دفاع میکنه این عیبی نیست ولی اونی که مهمتره و خداست و داره فراموش میشه عیبه کار اونه مثلا طرف نماز شب میخونه بعد زنش میاد تو اتاق خوب خوشش میاد که زنش در این حالت میبینتش به قول آقای فاطمی نیا(ره) حالا این عیب نداره خوشش اومده!!! پس ما حق به خودمون میدیم و این ممکنه مهمیات رو عوض حالا گفتم اصلا ممکنه دست خودمون نباشه که چه چیزی مهمتر هست یا اصلا ممکنه اولویت مهمترین هامون رو خودمونم نشناسیم ندانیم و کلا مثل حیوان غافل!!!بعد  یه غذایی یه قرصی شربتی میخوریم اصلا حالمون عوض میشه چه برسه فکرمون یعنی اصلا فکری هم نیست که چه چیزی مهمتره و خواسته ممکنه نفسانی باشه لذا علم خوبه که فکر کنیم این خعلی خوبه که بشینیم و فکر کنیم و برامون علم آموزی مهم باشه حتی به زور برامون مهم باشه  و بازور ولی خعلی از چیزهایی که فکر میکنیم اصلاا برامون مهم هم نیست داریم خودمون مهمش میکنیم لذا تمرکز مومن خعلی مهمه که آزاد باشه مثلا کسانی که نمیبیند واقعا روشن دلن کسانی که نمیشتوند ارتباط خدایی بیشتری دارن اگرچه خعلی سخته ولی با خدا بیشتر حال میکنن! ما مدام داریم نور از دست میدیم وگرنه یه نماز بس بود  در روز!!! من مشکلم همین بود که خداوند برام مهمتر نیست و خعلی چیزا و فکرایی هست که از خدا مهمتره و دست خودمم ممکنه نباشه و قبلا هم گفتیم آقا غربی ها میگن قانون جذب ولی ممکنه ما به چیزی فکر کنیم و برامون مهم هم نباشه و تمرکز کنیم مگه حیوانیم لذاممکنه رند باشه طرف!! یا چیزایی ببینیم با چشم که مهم  هم نیست و وقت هم بزاریم روش لذا نمیشه قانون ساخت مگر اینکه گمراه باشیم!
لــــــــــــــــــــــا اله الا الله!!!
  • علی

نظرات  (۱)

Not so long ago I asked a question about how to market a work from home business. Many people wrote inviting me to do their program without answering my question. A stay at home mom with young children wrote letting me know what to look for and the company she worked for. I’d like to know more about legitimate companies. I do728#&1n;t want rebates, putting things together, just honest companies that offer 401K plans and the ability to make money.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی