یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ق.ظ | علی | ۰ نظر

در این زمونه متاسفانه محترمانه و مودبانه هم که شده پدر خانواده باید زور بگه و زن‌و بچه هارو ذلیل کنه حالا که صحبت از پدر شد بز بگم اینه قضیه که قبلا پدرا بچه ها رو تنبیه و کتک میزدن ما هم بی نسیب نبوده ایم و این وظیفه شون بود الان وضع بدتر شده مشکل روانی پیش اومده لذا پدر باید بچه هاش رو روانی کنه خودش قبل از اینکه دیگران اینکارو کنن هرچه خانواده شلوقتر باشه وظیفه ی پدر سختره در این روانی کردن ها و انجام این وظیفه من خودم از کوچیکی کتک میخوردم و تو دعوا ها در نوجوانی که قوی شدم و کتک نمیخوردم دیگه بابام میگفت اگه تو جامعه اینطوری با کسی صحبت کنن یه تیپا اوردنگی چیزی میگفت یادم نیست خلاصه بهت میزنن جامعه لذا باید تمام اصول های شیطانی و فتنه هارو پیدا و پیاده کنه در خانواده چرا؟ چون صبر بچه زیاد شه دیگه نمیشه با محبت صرف و روی پر قوی بچه رو بزرگ کرد البته رندانه یعنی هر ظلمی که بابام بهم میکنه بعد میام بدیش رو بگم خدا طرفداریم نمیکنه و انگار نمیتونم ظلمش رو اثبات و حق خودمو بگیرم لذا داره رو اعصابم کار میکنه که فردا قیام نکنم یه وخت خخخخ بله باید ظاهرا شیطانی کار کرد مودبانه ولی باید باطنا هم خدایی کرد ولی مودبانه و محترمانه یعنی بچه ایم دیگه پدرمون رو درک نمیکنیم گاهی پدر مادرم رو طوری خوار میکنه که اعصابم خورد میشه ولی یکصدم این خواری رو نمیتونم تحمل کنم لذا مادرم فدا میشه مریض میشه که فردا من در این جامعه ی شیطانی طاقت داشته باشم پیش شما که ذلیل بشم و پدرم آینده رو میبینه و میدونه لذا تمام اعمال روانی رو پیاده میکنه محترمانه روی من و من فکر میکنم پدر  بدیه درحالیکه جامعه خرابه و خراب میکنه نمیشه که گول یه دختری بخورم که ظاهرا محجبه است و یه عمر باهاش ازدواج کنم چون خوشکله لذا اختلاف خانوادگی در خانه ها چیز شایعی است جاسوسی بابه و زندگی ها اینطوره که گاهی چند خانواده باهم زندگی میکنن ولی خانواده ها جدا از همن اینا اتحاد دارن و پدر و مادر فثط میفهمن که دایی ایشم از دور نظارت دارن بر خانواده و میخان قوی باشن اینطوری شده لذا فتنه میباره دیگه عذاب های آینده همش روحیه و شما از شیاطین مخصوصا جن نمیتونی شکایت کنی چون مامور خدان کلا و اختلاف درست میکنن راحت لذا باید زندگی شیطانی رو نشون بچه داد که وضع اینه که گول محبت یه زن رو نخوره گول صفا و صدق ظاهری رو نخوره و از پدر و مادر دور شه لذا دستگاه ها سخت گرفتن ازدواج رو چون نگرانن کل سیستم بهم بریزه و سرمایه هل بپاشه در این فضای شیطنت آمیز که یه مرتبه برای نشان دادن فتنه و مشکلات اجتماعی و آینده ی بچه پدر نقش شیطان رو پیاده میکنه درحالیکه مومنه و نماز شبم میخونه حرف زیاده مثلا بابای من یه لحظه شیطانی میشه و نمیشه باهاش حرف زد اگه حرفم بزنی بدتر میشه وضع و یه کارایی و حرفایی میزنه که مقصرتر میشیم و دست خودش نیست و میگه مامانم دیونه بوده یعنی میگم یه ربطایی به عالم ارواح هم داره کاراش که سردرنمیارم هرلحظه یه نقشه ای داره و مادرم رو خوار میکنه من بهش میگم حاجی خانم پشت سرش چون تو دلش زنهای زیادی حکومت دارن البته اینم که میگن آزار زن شیرینه بخش زیادیش روانه وگرنه من جای مامان بودم یه لحظه هم تحملش نمیکردم چون میبینم که داره خوارش میکنه و کاری هم نمیتونم بکنم!یعنی میدونم کاراش محض رضای شیطانه و زنان تو شکمش ولی چ کنم؟؟؟ما هم تمرکز شیطانی در خانواده زیاد داریم که اینکارای منم دوچندان کرده البته بعضی مواقعم الهی میشه جنگه دیگه!!!لذا در تشکیل و حفظ خانواده بد جلو رفنیم نمیشه گفت حمایت نکردیم نه‌ میشه گفت باید بکنیم و‌فضولی و تجسس!!!لذا بابام چک میکنه هر راه نفوذ شیطانی باشه نزدیکم میشه بیاد رو مخ و روانم نمیدونم اینکارش درسته؟؟ خوب فرشته هام مدد نمیدن دیگه همیشه اونم میاد رو مخم برعکسشم هست اگه الهی هم باشم خوشش میاد باهام حرف بزنه وگرنه محل سگم بهم نمیزاره درحالت عادی البته تقصیر کارای خودمم هست مثلا من دلم نمیخاد موقع وبلاگ نویسی و وسط نوشتن مطلب یهو  کسی مزاحمم بشه و حالا که نورانیم سوال پیچ و جواب گوزم کنه آ حواسمو پرت!!! لذا اگه فضای سنگین نوشتن وبلاگ داشتم میبینم که تو خونه یواش با صدای پایین صحبت میکنه!!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی