یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

امشب رفتم سخنرانی آیت الله فاطمی نیا ره رو گوش کنم درمورد عرفان نظری هم صحبت کردن و همه سخنرانیشون عرشی و نورانیه کلا خلاصه گفتن که عرقان نظری یک فن است!!!‌ منم دیدم اولا باید چک کنم عرفان نظری چیه چون در عرفان نظری ما قبلا بد بین بودیم که باید عمل کنیم و اینا و میگفتیم مثلا غربی ها میرن این کتب عرفان نظری مینویسن ولی از عرفان عملی هیچ نمیفهمن البته فهمیدن این کتاب هم گفتن که بعضیا میخونن و نمیتونن ادامه بدن کلا یا نمیکشن و اینا یا نمیفهمن و مشکله منم خودم دیدم دراین مباحث عرفان نظری دارم مینویسم حدودا گفتم به خودم چرا نرم داتلود کنم و علمم رو زیاد کنم لذا رفتم سرچ کردم دانلود کتاب عرفان نظری و کتابی در عارف بزرگ محی الدین عربی پیدا کردم که چون چیزی نفهمیدم ولش کردم یعنی در غرفان نظری حتی یه زنی هم میتونه نظر بده چون فنه و تکنیک البته منم گول تکنیکشو خوردم که یه فنی چیزی یاد بگیریم و جالب بود که چندین فن براتون نوشتم که بذون اونا نور خاموش میشه مثلا چه طوری در فضاهای مختلف باید قرآن خواند اینا جای بحثه خلاصه اون کتاب رو گذاشتم کنار و سرچ کردم بهترین کتب عرفان نظری که وبلاگی پیدا کردم که استاد الهی قمشه ای چه کتبی رو پیشنهاد داده و کتاب های زیاد که در سخنرانیشون توصیه کردن بود که لینک وبلاگ رو میزارم حالا ولی قبلش اینکه آقا ما یه کتابی بخوایم بخونیم بعد چیزی تو ذهنمون نمیمونه و هیچی نمیفهمیم حالا این چطوره که استاد قمشه ای این کتاب هارو خوانده تحلیل کرده و بعد یادش مونده ودر جنگ شیاطین سخنرانی میکنن؟؟ یه گنجی است در این فضاها بشه سخنرانی کرد یعنی من از خواندن قرآن و کتابها فهمم خعلی وقتا زیاد نمیشه و هم اگه چیزی تو ذهنم موند روخارج میکنن شیاطین چه برسه تحلیل میکنن استاد و در جنگ شیاطین سخنرانی و ادامه میدن در این فضای شیطانی پس باید قدر چنین استادانی رو دانست و اما لینک اون وبلاگ اینه:

http://khalil-khoshrou.blogsky.com/1387/12/04/post-12/

 پ
پست شخصی است دیشب بابام لب تاپم رو ورداشت و از فیلتر رد شد برای فیس بوک یعنی خودم بهش دادم بعد گفت که علی دکمه پ کدومه منم گفتم کنار اینتر هست بعد الان که وبلاگ مینوشتم داشتم مینوشتم که دیدم پ کار نمیکنه و مینویسه / خلاصه اعصابم خورد بود که این چه فتنه ی است دیگه چه کنم با سر برم تو دیوار خوبه؟؟ تقصیر کیه؟ تقصیر بابامه مثلا یا نیروی زمینی یا نیروی هوایی اصلا؟؟ یا نیروی دریایی اصلا تقصیر ارتشه یا سپاه؟؟ نه تقصیر خودمه خخخخخخــ لذا الان با لب تاپ بابام اومدم بالا دیروز بابام رفت شیراز میخواد برگرده امروز براش دارم!!!یعنی میخواستم بنویسم پیدا پ کار نمیکرد منم اعصابم خورد شد اصلا نوشته هام و جو و چیزایی که میخاستم بگم عوض شد یه متن دیگه ای درومد!!!

‍‍

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی