یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر
یه روشی هست که هم برای فهمیدن خوبه هم برای تجسم و من خودم درخیالم چیزی زنده نیست که بخوام در نظر بگیرم چون فعلا آزادی ندارم و رو مخمند و میگیرن مگر اینکه بخوان همون اندک تصاویر ذهنی رو به رخ بکشن مثلا من امروز صبح بیدار شدم بابام گفت یهو که حافظه ی اکسترنالت کجاست گفتم توی کشوی میزمه خوب من جهرمم الان با پاسخ به این پرسش یه سفری به شیراز کردم بلخره یه سفری و با یک سری تصاویر کرده ام و مخ منم تو دست بزرگان هست نمیگم شر میشه نه بلخره دارن کنترل میکنن نمیگم خط رو خط میشه اصلا مهم نیست میگم شاید شما بدت بیاد که مختو بچینن و اینکارا کنن یعنی جواب ندیم؟؟ خوب اینا همه چیز مارو کنترل میکنن و دستگاه هایی دارن که چیزایی که میبینیم رو تلوزیون میاد و هرموقه تجسم کردی هم و رفتی تو فکر کنارش گمونم خیالت هم نشان میده البته اینچیزا ماموران خاص دارن و نمیشه عام کرد چون اصلا روی افراد خاص کار میکنن ونمیشه روی همه مردم سرمایه گذاشت و روی امثال ما که اینککارو میکنن ادعاشونم میشه و باید جواب بده نجاتشون بدیم وگرنه خودشون 24 ساعته ممکنه فحش بدن یا خودکشی کنن اگه اینطوری بااین وضع بیان ده بیست نفر مامور خوب مام براشون وبلاگ مینویسیم و بزرگان ناظرند حالا نمیدونم دسنگاهشون چیه مثلا توی فیلما خخخخخ دید؟؟ یک گوی شیشه ای داره که همه چیزو توش جادوگر میبینه حالا خدا میدونه ولی جاسوسان پرمدعی ما دستگاه جاسوسی ندارن یه آدم ساده است که فکرش و چشمش و گوشش خدایی است و البه دست و اینا خوب دیگه همه چیزم میفهمه ولی من مثلا دلم نمیخواد بنده ی دیگران باشم لذا زنان بیشتر دسنگاه دارن تا خودشون رو بخوان فدا کنن با ذکر تسلیم بشن چون تکبر دارن دلشون نمیخواد به خاطر فهمیدن فکر من ذکر بگه و خودش رو فدای فهمیدنن افکار من کنه مگر اینکه زنم بشه و ارتباط بگیریم خلاصه روشی میخواستیم بگیم که اگه مثل من خیالاتتون کمه و شرایط من رو دارید که میان رو مخ و منم این همه کلیپ دیگه میفهمی چه حالی دارم سرم هم شلوق میشه بعضی موافع خلاصه روش اینه که اگه بابات اومد گفت دوچرخه ت پنچره دیگه شما مخت دوچرخه ت رو در نظر نگیره یه چیز دیگری رو تصور کن خوب من وبلاگ مینویسم تصوراتم کنترل میکنن دستگاه ها و میگن تو چکار به این فکرا داری مثلا من اگه تمرکز کنم به بازی کلش ممکنه اثر ملکوتی بزاره اگه قوی باشم و فتنه بشه لذا قوی نیستم ولی میگم فکرم رو میخونن لذا یه روش هست به نام روش گربه من عموم همیشه از گربه وقتی پیشش میرم صحبت میکنه و خودش دستگاهی ساخته گربه هارو میگیره خلاصه شما اومد  کسی در ذهنت یک گربه رو در نظر بگیر بعد این گربه چه شکلیه مثلا اخمو هست؟؟ البته گربه یه ربطایی به جن هم داره میشه با در نظر گرفتن گربه علاوه بر اینکه حالت ظاهریم رو نشون میده چه طوری باشم میشه علاوه بر این یه رد گم کنی باشه و سرکاری  که بخواد ذهن هارو به سمت گربه بکشاند لذا الان دیگه فیلم اومده و کارتن ها مارو به خیالاتتی میبره که لذت بخشه و نمیخواد خیالسازی کنیم مخصوصا اگه خیال جنسی باشه بده و چشمی شده قضیه که ما با چشم میبینیم و طرف میگه این داره اونجای تلوزیون رو نگاه میکنه لذا بعضیا اصلا چشمشون رو یه کم منحرف میکنن یا مثل من یه خورده انحراف چشم دارن البته منحرف کردن چشم یعنی به هدف دقیق نگاه نکنه نه اینکه چشمشو کاچ کنه که خطرناکه!!دیگه با اومدن دستگاه تلوزیون و انواع مانتیوتر و هم البته عینک ها و لنز و اینا دیگه دقیق میفهمن داریم به چی و کجا نگاه و هم خیالمون و تفکرمون چیست؟!!لذا چشم دروغ نمیگه و خارجیا میخان از چشم حیوانات و تحرکش حتی جن هارو کنترل کنن و ببینن و خعلی سرمایه گذاشتن چه برسه ما لذا ۲۴ ساعته نمیشه انحراف داد چشمو چون چشم راست میگه درون رو و شیاطین جن اصلا گوش و زبان و چشم و همه چی کنترل میکنن ولی اگه قرآن بخونیم مدد میشیم و نیاز به انحراف نیست وگرنه یادمون میره خسته میشه چشم و ذاتمون رو نشان خواهد داد مثل فیلمبردار که از تصاویری که میگیره میفهمن شخصیتشو!!لذا در فضای عادی مثل شیطانی و رو مخمون میان روش گربه چیزی خوبیه وگرنه نورمون رو هم دارن میدزدن اصلا کخ نوش جونشون باد!!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی