یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ق.ظ | علی | ۱ نظر
ببین من شخصا اصلا کینه از روانپزشکام ندارم و از حسادت فامیلی ضربه خورده ام که وضعم اینه لذا همین کینه ی فامیلی هم گرجه آبروم رو بعضیاشون بردن و دشمنی گرفتنا ولی یه سری اطلاعاتی و آگاهی و زجر مفیدی کشیدیم حالا میگم این جسادت رو ولی دکترها قصدشون خوب کردن و نجاته یعنی دکتر روانپزشک زن و مرد اینا بدبختا ما جنگیر میشیم و جن ها ممکنه عاشق بشن ولی اگه به هدفشون نرسن خراب میشن رو سر این دکترها لذامظلوم هم میشن چون اکثر بیماری های روانی شیطنت هست یعنی شیطانی یعنی مثلا وسواسی یه بیماری شیطانی است که قبلا زیاد بود و قدرت داشتن جن ها در جامعه و کار میشد ولی الان مهار شده در جاهایی و مردم بد فکر نمیکنن دیگه گیر نمیدن زودرنج نیستن گرچه کم میخندن یه ایراد دیگری داره غمناکی و ربطی بوسوسه نداره ولی وسوسه که آدم ها رو میخوان بنده کنن خعلی هم خطرناکه که در مذهبی ها مخصوصا رخ میده و کسی که مومن باشه گناه کنه و هی بخواد برگرده با وسوسه یعنی وسواسیش میکنن حالا آدم خوبی هم هست ولی ریختن رو سرش یه مرتبه بیماری روانی میگیره و با خودش میخنده هی یا حرف میزنه هی و یا فکر پلید داره که الان علم روانشناسی قوی کار کرده یه مرتبه طرف با خودش میخنده و فکر شیطانی داره اینو بارهاا من دیدم که حتی دینی و خداییه افکارش
 ولی حسادت رو میگم که منو داغون میکنه و کرد اینه که  از روی قضاوت نیست اینا از قضاوت رد کرده اند اون ماموران حسود اینا راخت میان رو مخ ما بدون هیچ فکری که آقا این کارخطرناکه ممکنه روانی بشیم من خودم اگر حدس بزنم روی بچه موثرم روی بچه ی کوچک بغلشم نمیکنم حالا اینا مثل گرگ میان رو اعصاب ما و منحرف هم میکنن اگه بتونن ولی چون شغلشونه فقط وسوسه های رقابتی یعنی میگه الان من یه کار میکنم طرف بره ماهی بخره مثال میزنیم اینا میخوان افسارتو بگیرن در دست و زور هم دارن یعنی باید همه ی مردم افسارشون رو بشه دست گرفت و آتو دارن و باید به یه قدرت هایی وصل باشن وگرنه بهشون میگن شورشی یعنی پلیس میگه من میخوام امشب بشنوم از یارو که بگه مثلا پدرسگ ومیرن سراغ متخصص که وسوسه کنه و بیاد رو مخ من توسط شیطان که این حرفو من باید در کل بزنم وگرنه هشدار میدن که یارو خطرناکه! لذا بزرگان رو هم همدم و سواستفاده کردن اصلا بزار عقده مو بگوییم اینا هرکاری ما بکنیما مخالفت   میخوان زجر بدن وبگن ما بالاتریم و دنیا دست ماست چون ما کارمون جهانی و وبلاگ نویسی روی مخ ها کار میکنیم حسادت دارن یعنی اگر من خندیدم تو خانه این باید دلیلشو بدونه وگرنه اگر دلیلش رو ندانشت چنان فضایی ضد من میسازه که باید دو روز غم بکشم یعنی اقدر خسودنا یعنی من بخندم مثلا میگن این برای  این خندید و خودشون رو گنده میکنن و تمام کارهام بررسی بعد میگه این خنده ش اینطوریو و اونطوری خوب زورشم میگیره من خندیدم داره اونجاش میسوزه لذا یک فضایی غیر واقعی و خیالی ممکنه بسازه خوب زور هم داره لذا اگر من بخندم کلا نامردی میکنن مگر اینکه دلیلشو بدونن وقتی هم دلیلش رو فهمیدن پدرسگا یه کاری میکنن که دیگه نخندیم وگرنه اگر باز بخندما از حسادت میترکه لذا ما اجازه ی خندیدن و خعلی کارها رو به راجنی نداریم چون مومن هستیم ولی وقتی از ایمان افتادیم و گناه کردیم خدا توفیق میده داد هم بزنیم اونجا هم یه فضای دیگه میسازن یعنی کلا فضا سازی از روی حسادت ریخته تو کارای جاسوسی از راه دور مخصوصا فامیلی که از حسادت دارن میمیرند!یعنی باید خنده مون هم در حیطه ی کاری اینا و شناخته شده و رمزگشایی شده و درک شده باشه تا دفعه ی بعد هم با اجازه ی اینا یا خواست اینا باید مثل ماشین اسیر باشیم اگه حتی بخوایم بخندیم چه برسه محبت بین زن و مردان و بچه آوردن هاشون! البته همونطور که میدانید زن ها نباید بهشون رو داد یعنی پررو میشن از راه دور از سروکلت ممکنه بالا برن وگرنه اگر جوابشون رو ندی و نگاهشون نکنیا کاری به کارت ندارن میزارن راحت باشی ولی اگر رفتی سلام کردی و احوالپرسی کردی و خندیدیو و خودمونی شدی دیگه اجازه دادی که بیان تو زندگیت.
  • علی

نظرات  (۱)

سپاس...ب منم سر بزنید خواهشا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی