یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ | علی | ۰ نظر
اولا من خودم نه نیتم صافه نه قصد خیر دارم نه بزرگان رو از ته دل دوست دارم و شاید بخاطر شهرت و یا پولداری و مشهوریت دوست دارم یعنی از راه دور اگر بزرگی در دلم بیاد برام عادی است و اصلا نه میشناسمش که چقدر بزرگه کلا  حتی پیش خدا عزیز نه واقعا آدمی هستم که قدر دان باشم حالا اگه از نزدیک ببینمش ریاکار و نفاق دارم چون آدم مشهوریه حاظرم جانم رو براش بزارم تا اعتبار و عذت و اینا بره بالا و عزیزتر بشم مثل شیطون شدما یعنی اصلا طرف میاد تو دلم از راه دور میگم کی میدونه میگه؟؟ من خودم باید بزرگ باشم و عزیز بشم و اصلا برام اهمیت نداره که چقدر دوستم دارهو اصلا دعاشم نمیکنم ولی اگه یه روز از نزدیک دیدمشا قربانشم میشم چون عزیزه چون بزرگه ولی از راه دور ارزشی نداره این یک مساله که یه نوع نفاقه که زن ها کلا ممکنه داشته باشن خعلی هاشون حالا شایدتم به خاطر حق بودن تکبرشونه که دامن امثال ماروهم گرفته یه  نکته ی دیگری که گفتیم این بود که نیتم صاف  نیست یعنی الانا برای اون دنیا و فرشتگان و عالم ارواح و ملکوت رو در نظر ندارم و به همشون میگم جاسوس و دشمن! ولی وقتی بخوام عزیز بشم و کارای خوب کنم میگم پس چرا این مشهوران نمیان منو عزیز کنم همشم سر عزت و بزرگ شدنمه قضیه ها یعنی مثل شیطان میخوام گنده بشم یعنی میگم مثلا به خودم میگم آقاما این چیزایی که با چشم میبینیم آیا طرف میبینه؟؟ بعد که انصاف میدم میگم بله که میبنیه این ها درعالم ملکوت هست و ارواح که کنترلم میکنن! ولی اصلا کاری به این عالم ها ندارم فقط جلوی دختر مردم ضایع نشم برام  مهمه یعنی میگم اینا زنده اند در دنیا دارن آبرومو میبرن و عزتم رو کم میکنن لذا بهشون میگم جاسوس و اصلابه فکر عالم ارواج و ملکوت نیستم که باید باشیم بلکه هی میگم آقا  این داره جاسوسی میکنه که هرچی من میبنم رو میبینه ها اینا مثلا میخوان جلوی زنان و دخترا عزت منو بگیرن ولی اصلا توجه به عالم ملکوت و پس از مرگ که گریبانم رو میگیره توجه ندارم و فقط دنیا و مقام و عزت و بپرستن منو و بزرگم کنن وگرنه بله تکنولوژی ممکنه الا شما با تکنولوژی با خدا هم حرف بزنی ولی باید خدایی باشی نه خیانتکار اگه خیانتکار نیستی حالا رد چشماتو هم بگیرن تو اگه ملکوتی باشی و بامردگان زندگی کنی که غمی نداری مشکل اینه که دنیوی هستیم و دنبال پس  و مقام وعزت و مشهوریت دنیوی پس این شهدایی که شهید شدن مشهور بودن همشون؟؟؟ حالا چه عزتی دارن که خدا میدونه اینا همش از دنیا پرستی است نه سلطه ی استکبار آدمی که پاکه چه حاجتش به خاکه!البته باید باز متوجه بود چون شیاطین هم از طریق چشم ما میبینن و میشنون و حرفم میزنن با زبانمون که من داشتم درمورد بزرگان گفتم وگرنه از شر شیطان باید پناه برد ولی همه رو با دید شیطانو شیطنت نباید دیدشون!!!آدمی که خدایی باشه و پناه ببره به خدا مثلا دعا بخوانه زنده میشه اصلا!لذا ارادت به بزرگان ندارم از دور که این خعلی بدهو  خدا میدونه نیت خراب مارو

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی