یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر
آقا باز ما اومدیم اینجا چیز کنیم دیدیم دارن اذیتمون میکنن و نمیزارن انترنت کار کنه البته دیگه تو فکر که رفتم که این پست رو بنویسم و قصد کردم درست شدااا ولی جنگه دیگه ومنم نه باید عصبانی بشم و نه انتظار هست بی تفاوت لذا هر مرضی که باشه روی ما اول پیاده میکنن این نامردا و اعصابشون از جای دیگه خورده میریزن رو ما لذا جنگه و منم از موقعی که تیمارستانی شدم نباید داد بزنم و عصبانی بشم و میبینی که نظامی ها یعنی کسانی که اهل نظام باشن نه پلیسا و رزمنده ها خغلی خوشبین هستم و چیز تندی ضدشون نمیگم ولی چون بالا اومدیم انتظار دارن فاش کنیم و بجنگیم و عداوت نشون بدیم لذا گیر سه پیج میدن وحال گیری میکنن از ما و ماهم اعصابمون ضعیفه امشب نمیدونم به موارد اخلاقی جنسی روانی اقتصادی همه چیزشون گیر دادم و مجبور شدم به جای اینکه برم لنزور و راه جدید امتحان کنم دیدم اینتزنت خرابه و به جای اینکه راه جدید یعنی عکسامو ببینم و سوره ی قل هو الله بخونم یغنی قصد اینکارو داشتم که اینترنت خراب شد و هم چیزه یعنی حصوله ی تماشای عکسای خودمو دیگه ندارم زیاد و اینبار گفتم سوره ی توحید بخوانم برای عکسام هرعکس که خراب شد نت!!! البته قبلش توی تبلت هم خراب شد ولی تبلت شارژش تموم شد و یه خورده برای هرعکسم حداقل یه سوره ی توحید میخواندم از تو لنزور دیگه خراب شد وشارژم نداشت دیگه برای یه سرچ و ادامه ی سوره ی توحید خواندن برای عکسام در لنزور اومدم با لب تاب بالابیام و آهنگی هم بر خلاف تبلت اینبار در لب تابم گذاشتم خلاصه سرتو در نیارم نشد که بشه و به همه گیر دادم آخرش فهمیدم از شیراز خرابه و میخوان که برگردم شاید خلاصه ما هم اینجا دشمن چیزمون گل کرد یعنی داره آزار داره میرسونه دیگه بعنی من نمیدونم حق الله بالاتره یا حق الناس از چه منظر عذاب یا پاداش از نظر رحمت یا عضب حالا بگذریم خدا اگه به خاطر گناه هم جهنمی یمون نکنه بلخره مردم آزار جهنمی میشه ولی به هر حال اینکه پیش میاد دیگه ممکن آنتن باندازی بفهمی که گروهی دارن اذیتت میکنن ولی اولا من خودم شخصا به کسی فکر کنم مثلا به دشمن نمیدونم چه طوره که رحمت نازل میشه و خوشش میاد مخصوصاشاید جنسی هم خوشش بیاد اگه حتی دعا کنم لذا ما خودمون دیگه بعد ازهزارتا بدبختی توجه کردم کار از کجا خرابه که اینطوری شده حالا بگذریم ولی منم خودم کسی رو ندارم غریبم اینجا نه وکیلی نه زوری ته پولی اینا هم خرابکاری میکنن روی ما و خوششون هم اومده از اینکارشون تا هم تو جنگ پیروزبشن همم ماچیزبنویسیم و آموزش کاربدیم لذا ولمون کردن هیچکس هم چیزی نمیگه بلخره زور دارن دیگه نه بابا به خارجیها کار ندارم اینا خوششون میاد ومن که یه قرون پوول نگرفتم که بگم حالاا اعصابم روخورد ککردن و شاهین نجفی گذاشتم و به خاطر مردم آزاریشون بشینم و فحش بدم و اعصاب خرابمو با شاعین تموم کنم نه پول به ما ندادن  و اعصابموخورد کردن یعنی مردم آزاری لذا من گفتم بد درمورد کسی فکر نمیکنم ولی اگه بخوام موکل های دیوانه ام اگه مثلا درمورد زنی مردی فکر جنسی کنم یا مردرو بخوام چیز کنم دیونه زیاد داریم که بخواد اذیت کنه لذا بعد از مدت ها پناه بردم به اذکار جلاله ی خدا و باید اینو باز کرد برای دشمنتون بخونید البته باید دشمن شناس باشی باید جام جم داشته باشی که با بصیررت بدونی فرق رائفی پور رو با مثلا دشمن یهودی اینجا اذیت کردن ما هم میگیم! اسامی جلاله ی خدا برای عداوت هست در  قرآن کریم و قبلا هم گفتیم یعنی سد راه من کردی حالا بچش ما ذکر رو میگیم و دشمن رو در نظر و با خیال یا یاد یا تصرف یا هرچیزی میتونیم اذیتش کنیم و دیوانه ها هم همه با مان از دیوانه های زنده تا جن و روح اگه قوی باشیم اینطوریه شما نمیزارن و نمیخوان وگرنه مداح های کشور خعلی عزت دارن که بخوان کسی رو از راه دور چیز کنن لذا اسامی جلاله اینه که قبلا هم گفتم شما باید دشمنت رو بشناسی خطش رو بگیری وبا این اسمای الهی مثلا بگی یا علی همینطور بگو یا علی و دشمنت رو و شیاطنت رو در نظر بگیر این عذاب میبینه و دور میشه حتی با خیالت هم میتونی دست بکنی تو گوشش حالا هر بلایی دلت خواست و حقشه!من خودم خعلی وقته اینکارو نکردم لذا چون جنگ بود گفتم بگم براتون وگرنه من نه مدرک دارم نه میدونم و یقین دارم دارن چه خیانت هایی پشت سرم میکنن و یه دیوانه ی روانی هم حق معامله چه زن گرفتن چه خونه خریدن وماشین واینارو طبق رساله ی مراجع نداره اصلا ولمون کردن وگرنه قبلا اینا جفت میکردن از کنارمون رد شن حالا خوار شدیم که بیمار روانی هستیم!
اسماء جلالی
این اسماء کلاً بیست و دو اسم هستند.اسماء جلالی برای بغض و عداوت وجدائی افکندن میان دو نفر و مقهور ساختن دشمنان و خراب کردن خانه دشمن و روزی او به کار می روند.
اسماء جلالی یاعزیز ۹۴ یا جبار ۲۰۶ یامتکبر ۶۶۲ یا قهار ۳۰۶ یا قابض ۹۰۳ یاعلی ۱۱۰ یاجلیل ۷۳ یا قوی ۱۱۶ یا متین ۵۰۰ یا مبدئ ۵۶ یا معید ۱۲۴ یامیت ۴۹۰ یا قادر ۳۰۵ یامقتدر ۷۴۴ یامنتقم ۶۳۰ یاذوالجلال ۸۰۱ یامقسط ۲۰۹ یامانع ۱۶۱ یاوارث ۷۰۷ یامالک الملک ۲۱۲ یا مذل ۷۷۰ یا؟ 
الغرض بعضیا استاد جنسی اند حالا ماما روبماند حس میکنم بعضیا فقط ذکرشون و دعاشون و خواستشون اینه که هک کنن جنس مخالف رو از راه دور!! اینا نه دوست دارن نه دشمن میشناسن فقط روی نقطه ی حساس طرف تمرکز دارن و شاید ذکرالهی یا دعایی یا جادوگری هم میگن و اختلاف درستت میکنن نه این مد نظر نیست یعنی نباید باشه ما حق نداریم خغلی وقتا درمورد کسی فکر و خواسته ی جنسی داشته باشیم و گناهه مگر در شرایط خاص مثلا محرمن یا موارد دیگه پس چرا براش صلوات نمیفرستی و چهره شو یاد نمیکنی پس ممکنه قصد خیر نداشته باشیم و شهواتی باشیم یعنی ما کلا دیدن نمیشه از شهوتمون بزنن زمین تا وبلاگ ندیم بیرون وجو  همه خراب بود ضدما چون زن بودن گفتن باید بختشو مثلا ببندیم با دعا و اون موقع ده پونزده سال پیش مد بود اینکارا و جلوشون رو نگرفته بودن لذا دیدن نمیشه چون هر مردی که شهوتا بسته بشه داغون و مریض میشه حالا زنهارو نمیدونم لذا دیدن نمیشه فرستادن مارو تیمارستان و قرص شهوت خراب کن یه هفت هشت سالی دادن داغونمون کردن که اینطوری شده!
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی