یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما چند پست قبل گفتیم شاید از حسودیشون نیست ولی اومدیمو بود حالا وضع پیش اومده که میگم در سوره ی ناس چند تا چیزه که باید پناه برد بخدا یکیش فی العقد زنانه یکیش حسادت در حسادت اگه دست خالی باشی یعنی اثر نداره مثلا خوشکلی شما خوب این داره حسادت میکنه نور داری چیز با ارزشی داری حب اهل بیت داری خوب دست خالی نمیشه جلوی این حسودا ایستاد یعنی بچه های فتا و پلیس هم نمیتونه برات کاری کنه مگه اینکه یاری خداوندی بشی یا پلیس کاری کنه که حسادتشون گل نکنه ولی اومدیم شما مثل ما ایراد از کار پلیس گرفتی و پلیسه خودش حسودتر شد خوب حالا شما در جمع شیاطین جنی در جمع اینا که باشی وضع خعلی فرق داره اگر فرشته ها و نور ایمان نداشته باشی ناقصت میکنن یعنی مثل من میشی که بار اول همه بام بدشن و کاری کردن که من با بابام اختلاف داشته باشم حالا تو اگر باباتو نکشدی اینا فرصت بهت میدن این شیاطین و حسودان اگر دیدن نماز میخونی و تسلط برای کشتن نیست حالا که نا امید شدن میفرستنت تیمارستان غافل از اینکه این باعث میشه اگه خدا بخواد بالاتر بپری ولی تیمارستان و قرصاش از زندان میتونه بدتر باشه لذا حسادتو داریم میبینیم که هنرمندان و بازیکران و فوتبالیستا بجای اینکه دعاشون کنن حسادت داریم خوب اینا مدام در جنگن و یه آدم جا افتاده هم میتونه حسادت داشته باشه و خودشم متوجه این عیب ضرر و عاقبتش رو ندونه خوب ما امروز خوشبختانه در ذهنمون مهمان هنرمند و بازیگر و فوتبالیست داشتیم و بعد از مدت ها آل یس و جوشن کبیر خوندم براشون چون رو مخم بودن و نام نمیبرم چون اگه بگویم ممکنه دیگه به فکرم نباشن و جدا شن از من تنها لذا جوشن کبیر اسم خداست شما قبلا گفتم ازرویش بخوان و به یاد افراد باش این دعای خوبیه اینکار و داره حسادت میشه متعصفانه به اینا و چون مشهورند آدم های قوی تر از ما هستن چون مدام در جنگند و حسودان ولشون نمیکنن لذا خوب منم نمیگم آدم خوبیم دعاشون کردم بلکه خدا بزرگه و عاشق اینه که شما برای دیگران دعا کنی اصلا خلاصه یه مساله ی تکنیکی اینه که لحن دعا چیه بهترین لحن خواندن دعا شاید هنگام گریه است که صدات بغز آلود و بیرون نمیاد اما مداحان داد میزنن و حالشون خرابه و از صدای خودشون خوششون میاد اینکه بلند بخونی و با ریتم خاص هیچ عیبی نداره و تکنیکه شما حق داری از خودت مثلا دفاع کنی یا خودتو لوس کنی ولی دعا ارزشش بالاست و شما اگر بدانی امام زمان گوش میده باید مودبانه باآقا صحبت کنی که جانشین خداست لذا من خودم ادب نداشتم و جولان میداد صدام و دعام و افراد مختلف مشهور رو هم یاد میکردم و سرکشانه دعا میخوندم تا دیگه آخراش متوجه شدن بهتره آرام بخونم و مودبانه مثل زن ها که دعا میخونن باید در مقابل مردترین مردان تواضع داشت و نرم بود و دیگه اینبار فهمیدم صدای کلفت و بی ادبانه خعلی هم خوب نیست بعضی وقتا ولی بعضی مواقع هم اعصابمون خرده دیگه دلگیریم نمیدونم فشار رومونه و لحنمون یه کم خشنه ولی دعای جوشن کبیر طولانی تره لذا انواع سبک هارو میشه امتحان کرد مثلا من میدم یکی خنده ش گرفته یکی میگه این برای منه و توجه ش به منه یکی دیگه مسخره زیرکانه میکنه و میگه صداش برای رسانه ای شدن خوبه یکی هم تو بغل شوهرش رفته هنگام دعا خوندن ما لذا شیاطین حسادت کردن و بلخره جمع حسادتی رخ داده پس از دعا و شیاطین حمله گر شدن چرا چون من به جای رفاقت و حبس کردن و منزویم کرده اند و کسی هم نظر نمیده و من افسرده ام کردن و بی توجه شدن حالا من دارم با یه سوزی خدا رو صدا میرنم خوب زورشون میاد میگه تو باید منو بخوای ولی میبینه من افسرده و پریشان که نیستم دارم از بابت توجه بزرکان و از یاد من بودن دارم دعا هم میخونم و دعاشونم میکنم و با خدا دوستذشده بودم خوب زورش میگیره شیاطین که من تنها نیستم و خدارو دارم و توطئه ی بیشتر میکنه 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی