یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما اومدیم چیز بنویسم دکتر مراقب که باید حرفش رو گوش داد نه در عالم ملکوت بلکه عالم زور خواست که من با تبلت ننویسم و با لب تاپ بنویسم این پستم رو و وارد سایت شدم فهمیدن که پست جدید داریم ولی وای فای قطع شد یهو یا قطع هم نشده بود صفحه باز نشد و منم دیدم شبه و هم خودم توی دوربین لیتاپ معلوم نیستم هم دکمه ها و هنوز خورشید بیرون نیومده لذا با اینرنت ایرانشل اومدیم بالا بنویسیم و وای فای مون خفه شد اتفاقا درمورد همین موضوع میخام صحبت کنم که حالا جاسوس که بهشون نمیگن در ایران ما میگیم جاسوس یعنی اونایی که جالب نیستن یا خارجی ان لذا به جز ماموران خاص امام زمانی تجسس حرام و غیر خدایی است یعنی این یارو که تجسس کردا این هدفش الهی نیست حاظره با شیاطین دست بده و چیز نجس بخوره تا شیاطین فکرمنو بهش بگن یعنی روی من متمرکزه نه روی خدا و هدف الهی نداره لذا من امروز قوی شدم یعنی دیشب و دعام کردن با استاد زنم حرف دلش رو توسط ملایکه فهمیدم و خدا بهم گفت و حتی حرف دل اون دختره رو که گفتم خودم خواسته داشتم ولی خدا جواب داد و خدا خواسته ی منو حتی مطرح کرد و من جاسوسی نکردم در علوم دیگرم همینطوره چیزایی میریم یاد میگیریم که هدف الهی نیست مثل روان شناسی ای که شیطانی باشه ما باید ارتباطمون رو با خدا قوی کنیم تا دروپنجره جوابمون بدن من دو استاد زن دارم که روی مخمند و باهامن و کمکم میدن یکی شون چادر سرشه یکی شونم اصلا مو هاشو من نمیبینم لذا من مثل بعضیا نیستم که خیالات ببافم البته اشتباه کرده ام که مثلا بخوام موهاشو ببینم ولی چون فکر جنسی کردم و اشتباه درموردشون و ذکر گفتم فهمیدم که اینا مامور جنسی من نیستن یعنی من حق ندارم بگم زنم بشو و خودم رو بهشون نزدیک کنم ولی اگر میل جنسی داشته باشم و مست باشم و شیاطین بیان سراغم اینا خودشون رو نشونم میدن پس من خودمم منحرف شده ام و طبق خواسته ی نفسانی رفتم دنبال جنسی و علم غیر الهی و تجسم بد کردم ولی اینو متوجه نشدم اشتباهم رو مگر در نماز چون در نماز این استاد چادری رو دعا کردم و این لباس زیرش رو خدا بهم نشون داد همینقدر بهتون گفتم که دعا کنید در نماز یعنی خواسته ی جنسی هم دارید از خدا در نماز بخواین و خلوت اگر کردید و شهوتتون برانگیخته شد مثل ما نباشید و توبه کنید و تخیل نبافید به بیان دیگر کارو واگذار به خدا کنید و شرم داشتهذیاشید و مثل من اشتباه نکنید حالا اگر مجردی غفلت داری ولی اگر خدا بخاد کارت درست میشه لذا در نماز ذکر و دعا بگیم نه در خلوت شهوانی اگرم زن داریم که خلوت عیب نداره فعلا اینطوری رسیدم و خودم و کارام رو تکذیب و تنفیر و اشتباه میدونم که به دیگران جنسی فکر کنم مگر اینکه خدا بخاد و زنم باشن وگرنه میل نفسانی است نه الهی و زیر پای مردم له میشم یعنی واقعیت هم همینه شما با خواست الهی و دعای الهی فرشتگان خوب میشی و من که نوری ندارم از خودم حتی اگر ذکر بگم هدفم ارضای شخصی است پس در نماز همدیگرو دعا کنیم ولی یه نکته اینه که میگه خوشا آنان که دائم در نمازند یعنی بستگی داره در ذهن مومن باشه زن و چادری که باید بهش جنسی فکر نکرد یا مومن نباشه و مثلا لخت شده اومده رو مخت خوب من چه کنم؟؟؟ اصلا استاده زنم الان بهم گفت همینکه زنی از خانه خارج شه مثلا یا بیاد روی مخ نامحرمی اگه گناه هم بکنه این مرد تقصیر اینم بوده که اومده رخش مگر اینکه خدا بخاد امتحانش کنه که چقدر تقوا داره این مرد و شیاطین زن رو بفرسته وگرنه خدا بر مرد بی تقوا زن مومن رو مخش نمیفرسه لذا استادم میگه مهم اینه از یاد امام زمان و خدا غافل نشین حین ذکرگویی و مردان هم هستن حالا که زن ندارم که نباید پتاه به زنی برد لذا استاد مرد خعلی بیشتره گرچه ممکنه همیشه باهام تباشن و با زن خودمونی ترم و حرف میزنم لذا زبونم باز شده و یه استاد بزرگ تو اتوبوس میگفت اقدر حرف نزن و به جاش تفکر کن چون فضولی ایم گل کرده بود و در دل بل خودم حرف میزدم و صدایی جواب میداد ولی استادان زن تو اتوبوس کنارم نبودن و موکلا فرق داشت خلاصه یاد خدا مهمه و اگه یاد خدا کنیم از همه چیز باز میمونیم ولی برای محبت به زن هم میشه ذکر گفت مثلا یا حی یا قیوم من این ذکرهارو که میگفتم میدیدم به هیچی نرسیدم دیروز فکرم این بود که باید از طریق نیاز جنسی زن و ذکر خدا بهش رسید ولی عرفا میگفتن تاثیر ذکر فوری نیست لذا یه استاد جدید زن اومد گفت که خدا در قلب توست لذا ما زن نداریم باز فکرمون جنسی است.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی