یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب امشب رو مخم نیومدن دختروزنان لخت به اون صورت و بابا بزرگمم سرشبی گفت علی اگر گرم شد کولر روشن کن هوای تازه بیاد ولی ملائکه تغییرش دادن در ذهن من و من شنیدم اگر جر شد بابابزرگم هم چیزی که نور داره میگه لذا فهمیدم اگر اینا اومدن رو مخم من باید ذکر بگم خلاصه امشب گرفتیم خوابیدیم نرم و استادهام خواسته بودم کنارم باشن و به فکرم این زن ها رو میگم و باهاشون کمی حرف زدم و گفتن تو خودت بیاد ما نیستی و اما دختران حیفه که جنسی درموردشون فکر کنیم مگر اینکه فاسد شده باشن یعنی بی شوهرنا ولی دیگه زن شده اند و زن خطرناکه چون میخاد اغلبشون و نیازش باید رفع شه ولی طبق گفته ی پیغمبر ص دختر رحمته لذا شما زن رو نمیشه طبیعتش رو تغییر بدهی و میگه که مثل دنده ی کجه ولی تا موقعی که دختر شوهر نداره میشه آدمش کرد طوری که شوهرش بعدها ازش راضی باشه لذا من به یه دختری که میشناسم از نزدیک امشب فکر کردم و روی مخ بود و داد میزد و به خاطر کارام روانی شده و داره بی راهه میره لذا کمی باهاش در دلم صحبت کردم و جواب شنیدم و با مادرشم صحبت کردم یعنی ما که صحبت کردیم چون این ضعیفه دختره و ظریفه اولا خودش متوجه ممکنه نشه ولی روی روحیه اش اثر داره دوما فاسد نشده هنوز پس مثل من گل بهش بدن سوم جنسی بهش فکر نکنن چون دختر فاسد نمیشه مگر اینکه فاسدش کنن چهارما این دختره نوجوان بود و آشنا لذا دست خودش نیست یعنی نفسش از طرف فرشته ها به پرسشم پاسخ داد یعنی من از طریق مستقیم مرضش رو نفهمیدم که داد میزنه ازش سوال کردم و در نظرش گزفتم و موکل جواب داد ما هم جنسی بهش فکر نکردیم دیگه و بهش گل دادیم و باید بهش فکر کنیم چون خعلی رو مخه و ممکنه خراب بشه و نوجوانه و چون آشناست و ازکارام باخبره لذا باید بهش فکر کنم و بیام باهاش صحبت کنم از راه دور و لذا چون نوجوانه و مادرش گفت ولش کن که گناه کرده مثلا نگفت گناه لذا حالا بماند مادرشم استاده و التماس دعا رو بهم گفته بودربراش دعا کنم و لذا فکر کنم گریه کرد لذا شما اگر در نماز صلوات بفرستی برای یارو بهتره و خعلی بهتره و تاثیرش ممکنه تا خلوت کنی البته بستگی داره هدف جنسی و پایین نباشه ولی خدا کمکش میکنه و روی مخت نمیاد و گرفتارش نمیشی اگر در نماز طرف رو دعا کنی و خدایی تر هست و گرفتار نمیشی و ملایکه یاریت میدن و چون در نمازی و یاد خدا بیشتره گرفتاریت کم میشه و از جایی که نمیفهمی هواتو دارن ولی الان من مثلا زنی رو بخوام جنسی فکر کنم اول نیاز خودم مطرحه و ذکر من خعلی خدایی نیست و روحانی و یک دوست نابینا داشتم اونم اومد به خوابم و داشتم از کنارش رد میشدم که صدا کرد علی اینجاس و حتما از خیر دعای ایشون بوده که حالم بهتر شد و پدربزرگم دعام کرده حتما و امام زمان خیرم رو خواسته وگرنه باید ذکر جنسی میگفتم امشبم و زنان باید رو مخم باشن لذا دختر ظریفه باهاش دوست شدن رحمته اگر فاسدش نکنی بهت جنسی فکر نمیکنه و ممکنه هیچ وقت بهت نده تا بهش ندادی لذا یه کم دعاشون کنیم مخصوصا اقوام رو و اونایی که رو مخن!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی