یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آقا وضع جنسی خعلی خرابه ها تو ایران من دیشب ذکرانی سر زدم به چند نفر براشون ذکر بگم اول به استادم فکر کردم و اون یه زن دیگری رو نشونم داد و ذکر گفتم و استراحت میکردم ولی بیدار بودم تو تختخواب ولی زنه اینطور نبود خوشال بشه بعدا که خواستم عکسامو آپلود کنم فهمیدم دوتا حرکت خاصم رو پیشبینی کرده جلوتر و خاص ازاین بابت که میخاستم از فیلتر رد شم چون سرچ که میکردم نوحه ای که گذاشتم با اینکه سایت از سرور ایران و آی آر بود ولی فیلتر شده بود و چندین سایت اینطوری بوذ حالا بگذریم و چهره ی این زنه رو ندیدم و حدس زدم شاید تو چتروم بوده ولی چون ذکر گفتم خطش رو تونستم بگیرم و با اینکه جنسی درموردش فکر و ذکر الهی کفتم اینطور نبود که خوشش اومده باشه و خعلی جوان نبود و خط هارو که میگرفتم باعث شد با یه پیرزنی برخورد کردم که ذکر منو میدانست و میشنید فکر کنم یعنی انقدر قوی بود که باهام صحبت کرد و نصیحتم کرد که پولامو خرج کنم و چیزمیز بخرم و مثلا منظورش این بود که خسیس نباشم و نمیخواد پس انداز کنم و هدیه برای مادرم بخرم بعد این پیره زنه دختری رو نشونم داد و بعد رفتم خط دختر رو گرفتم و اونم پاک بود براش ذکر کفتم و نمیدونم ناراحت بود چون اونم یه دختر دیگه رو نشون داد که اون حالت تحریک شدن منو این دختره که نشونم داد رو میدانست و بی تابی میکرد که بهش فکر کنم و ذکر بگم تا اینم فکر کنم آرام شد تا اینکه در سیر تجسمی رفتم به سراغ یکی دیگه که ذکرم رو میشنید چون ما وقتی ذکر بکیم اکه بخوان صدامونو یه عده میشنون و قوی ان خلاصه رفتیم پیش یه آشنا که این گفتن منتظرت بوده و نیمه ی شب بودا ولی میگفتن چندساعته لخت خوابیده و اینم قوی بود ولی نسبتا جوان و روانی ولی میشناسمش از نزدیک و دست خودش نبود و فهمیدم اکه زن بگیرم مشکلات سخت دارم باهاش چون نمیزارن ما جفت بشیم و این زنه که ذکر براش میگفتم شکایت میکرد و دیگه حتی بلند حرف میزد که نمیزارن چون حظار احساس کردم میخندن فهمیدم داره بلند حرف میزنه و خودشو تکون میداد اختیارش دست خودش نبود در حالیکه قبلا آروم بهم میخندید و فکر میکردم مثلا همه خوشال میشن اگه ذکر بگیم دیدم بعضیا قوی ان و هم صحبت میشن بعضیا و خعلیا مشکل جنسی دارن و بعضیا اصلا ممکنه خوسشون نیاد از این اذکار ولی رو مخن بعضیا اصلا مارو میبرن پیش یکی دیگه خلاصه مشکلات زیاد دارن زن ها که بخیر بگذره 

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی