یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

حداقله مقاومت

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ق.ظ | علی | ۰ نظر

وقتی می فرمانید ما جلوی ابرقدرت ها میتوانیم بیاستیم داستان همینه که باید یه مقاومتی اول در نقس خودمون داشته باشیم جلوی غضب شهوت رشوه وعده های پوچ دروغ دزدی و کلا حرامیات باید شما و من اول جلوی نقس خودمون وایسیم و واکنشی نشان بدهیم جلوی گناه رو بگیریم هر چقدر درمورد تقوا صجبت بشه کمه بعد میگه من گشنم بوده دزدی کردم!! من قدم بلند بوده دست رسیده پول رو برداشتم و استدلال میکنیم برای خودمون و هیچ واکنشی نشان نمیدهیم و محروم میشویم از رحمت الهی حالا چون شهوتش گل کرده که نباید مرتکب به حرام میشد و باید توبه کرد انسان بی اراده که میگن همینه که اختیار نداره و شیطانی و دنیا پرسته من خودم خعلی زود عصبانی میشم و خون جلوی چشمم میگیره و نمیتونم قضاوت کنم و مثلا داد میزنم و بد اخلاقی میکنم و هرچقدر دلیل بیارن رو نمیفهمم و این جیوان شدنه و باید لااقل کمی جلوی خودم و نفسم رو بگیرم حتی اگر موفق نشویم کاملا!!! متعصفانه ما هرکاری میکنیم و  توجه نداریم  تو مساله ی آمریکا هم همینه باید وایستاد متعصفانه کسی وای نمیسه و نه برنامه ی فرهنگی هست نه جلوی فساد گرفته میشه به نجو درستش و دیگه فرهنگی هم شکست بخوریم باز نظامی فایده نداره باید دشمنان از ملت ما  بترسند!و ما ساختارمون مقاوتی یا دفاعی یا تقواگونه است که درست همینه

شبی داشت تلوزیون فوتبال نشون میداد بارسلونا مسابقه داشت و منم یه کمیشو دیدم البته من از فوتبال ایران بیشتر خوشم میاد چون خودمونیه دیگه وفضای ایرانه درسته خوب نمایش نمیدن ولی خوب خلاصه داشتم فکر میکردم مثلا رونالدو و مسی در غرب بهترین بازیکنانن و دیگه اگه کل کشور  مثلا اسپاتیا رو بگردی دیگه بهتر از اینا نیستن و استعداد ها اونجا کشف شده و تمرکز مفید روی بازیکنانه ولی اگر ما تیم ملی بخوایم بچینیم با بهترین بازیکنانی که واقعا در کشور وجود داره یه تیم گمنامی درست میشه و در ایران باید ما جوان ها بدونیم همش بازی خوب نیست شما توی ورزشگاه 20 هزار نفری حتی بخوای بیای وسط میدون خعلی جرات میخواد و خعلی باید روان و خانواده و پلیس و مربی و کلا باید توی ایران یه آدم روانی بشی و باشی و همش بازی خوب نیست و کشف استعداد!! البته الان دیگه مثل قبل نیست که گمنام گمنام باشیم الان جلوی  هم جلوی تجمعات فوتبالی و ورزش جوانان محکوم میشن و هم تخصصی شده فوتبال و باید با برنامه بود ولی قبلا زمان علی دایی خعلی فوتبالیست گمنام داشتیم که بازیشون بهتر از اینا بود آره اون که مسئله ش فرق داره که تیم ملی فعلی قوی تره یا سال 98 الان برنامه ها زیاد شده و کشورهای رقیب با فکر و برنامه اند ولی ما فوتبالمون دیمی هست هنوز و فکرم نمیکنیم و شما کره ای رو داشته باش که فکر مارو میخوندند و بسته بودن مارو با اون قامت ریزشون ولی بازیکنان ما فکر نمیکنن و برنامه ندارن و تو زمین همه چیز یادشون میره!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی