یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

درد بی درمون!

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ق.ظ | علی | ۰ نظر

آقا ما متعصفانه وضعیتمون عروسیه تو رختخواب من اصلا مکامله با هیچکس نمیکنم هرکی قوی تره خودش بیاد تو ذهنم هکم کنه!!! ولی این زنه اومده بود تو ذهن ما دو کلمه حرف حساب زدیم دیدیم دیشدیدیدی هست وضع بعد اینم اقدر قوی بود که با دیونه ها و از زبان دیونه ها باهام حرف میزد و دیگه قطع شد ارتباطمون چون قوی بود و ما هم گیر کردیم تو خودمون موندیم یعنی آقا بگم بگم بگم اینا خری دیونه تر از من گیر نیاوردن که برای مجرد ها بیام این چیزا رو بگما یعنی اقدر وضع خرابه ها حالا یه راه حل برای بچه  دار شدن به روش صحیحش میدم ولی آقا امروز تبلتم درست شده بود داشتم آهنگ و عکسای خودمو تو لنزور نگاه میکردم همزمان که بابام اومد گفت میخوای بچه دار بشی؟ منم گفتم من زنم بگیرم دیگه نمیشه!! و خلاصه گفت چرا گفتم منم به یاد درد قدیمیم افتادم و گفتم من از بس رنج کشیدم دلم نمیخواد یه بچه ام اینطوری عذاب بکشه!! گفت همچی میگی انگار تیراهن فلان رو دوشت بوده!! گفتم رنج روحی و مدرسه و اینا رو میگم!! خلاصه آقا من میگم ولی شما نادیده بگیر اولاا همیشه تقصیر خودمونه و تقصیر بقیه هم باشه به قولا تصمیماش ماله خودمونه لذا مثلا کسی عقیم شد دیگه مثلا خود ارضایی بکنه نکنه فایده نداره چون نطفه نداره یارو و خوشی هم نداره و لذتشم میریزه!!! لذا خود ارضایی که میگن بده و افسردگی میاره و اینا امشب رسیدم بهشااا از دست نده و فراموش کن!! برای این بده که بچه ات حرومزاده میشه اگر مردی یا زنی به وسیله ی خود ارضایی بچه دار بشوند همین ما گفتیم تمام یعنی بچه ی صالحی ممکنه نشه و شهوتش و اصولات رو خراب میکنه یه کثافتی ممکنه بشه مثل خودمون. حالا نگی ما که بچه دار نمیخوایم بشیم یا نمیخوایم زن و شوهر بگیریم و بیخیال بریم هرکاری بلکه ممکنه خدا نبخشه و چنان افسردگی ای بگیری که نگو و چنان آسیبی میزنه کخه جبران پذیر نیست و مرد و زن ها هم که ازدباج میکنن من میدونم که آمارشون رو در شهرها و روستا ها دارن که چند درصد تو عملیات شبانه این گناه کبیره رو مرتکب میشن یعنی طرف ارضا نمیشه یا قرص میخوره یا نون و آبش بده که فساد کم شه یا هرچی به این ترتیبه که خودش عادت بد داشته اصلا خلاصه آمارش در جاهای مختلف فرق داره و همش خارجیا حرام زاده نیستن یه دلیل که شیاطین در نطفه اثر میکنن همینه و اگه نطفه نداشته باشه کمتر برای شر و شهوت شیاطین جن میان و من خودم تو نوجوانی و قبل از هجده سالگی که رفتم تیمارستان وضعم خراب بودا نمیتونستم اخم کنم و همش فتنه بود و تصمیماشم مال خودم و هیچکس رو هم سرزنش نکردم و خودم بودم دیگه تا اینکه راحت شدم! اما راه  حل چیه که طرف دست خودش نیست این گناه بزرگ رو عادت داره زن داره و ارضا نمیشه و اینا و خدایی نکرده اگر نطفه ی این گناه بسته بشه دیگه کار تمومه حالا بهترین راهش که به نظرم اسلام میگه بعد دکتر و دوا به نظرمن روزه گرفتن هست که سه روز روزه بگیره بعد بچه دار بشن و توبه هم بکنه ما که آب از سرمون گدشت الانم از حموم میام نزاشتن درست بخوابیم خودمونم مشتااااق و عقده ای!!!...والا من علمم نمیرسه ولی زده به سرم که اگه پیامبری پیدا بشه اندک زنش مشکل داشته اگه ناخلفه بچه اش نه خود پیغمبر اون زمان!!!چنانچه اگر شما سرچ کنی( زن نوح) رو در گوگل یه چندتایی عبارت میاد از خیانت زن نوح و زن لوط که بله من نخواندم و دقیق خبر ندارم از این خیانت ولی آتش سیل بزرگی که شروع میشه فکر کنم از تنور همین زن لوط و نوح بود که آغاز شد و همه غرق شدن ببینید حالا این یه زنه که خیانت میکنه و بچه ی نوح هم ناخلف و باعث غرق شدنه یه امت میشه کلا با خیانتش و مبداش این زنه است که از تنورش عذاب آغاز میشه و این نقشش رو میسوزونه یعنی میرسونه که چه زن بدی بوده

البته من باز علم ندارم و زده به سرم که بگویم که در ارتباط زن و شوهر برای مرد سختره که از این عادت زشت ارضا نشه و معلوم هم هست لذا اگر مرد هر موقه نطفه ی نامشروع و ناعادتانه ی بد نریزه و هر موقه توبه کنه میشه ولی خدایی نکرده زن خطرناکه اگه این عادت خودارضایی رو داشته باشه چرا؟ چون زن بچه رو در شکمش نگه میداره و وظیفه ی پرورشش داره و زن حساستره و با جان خودش بچه رو میپرورد لذا اثر تخریبی روح و روان در مردان بیشتره و در زنان جسمانی و ظاهری اثر بده گناه میتونه بدتر باشه مثلا از قیافشون معلومه و میفهمند که معتاد شده اند البته از منظر حلال بودن کار مرد گفتیم که هر موقه تونست میشه توبه کرد وگرنه این می زهره مار هرچه بیشتر بمونه جاافتاده تر میشه و روی بچه تاثیر داره کار مرد خعلی هم داره نطفه ی مرد مخصوصا اگه مسلمانه و مومن حتی روی حالت نجس بودن نطفه که اینا به متخصص رجوع شه ولی این رابطه ی مرد و زن یه رابطه ی محبته نه جنگ و همیشه باید مثل شب اول عروسی باشه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی