یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

کشاکش

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر
به تظرت چرا ائمه نتونستند حکومت کنند؟ چون یکی از شرایط گناهکار بودن بشر است که اونو از فرشتگان بالاتر میبره اگه خدا بخاد ببخشه و م مرذم حاکم خودمونی که گناه و اشتباه داره ممکنه رو دوست دارند اصلا یکی از صفات خوب خدا که همه محتاجیم غفار بودن است که باید مثل شهوات ما از کار نیافته یعنی خدا دوست داره که ببخشه دوست داره ما گناهی داشته باشیم برای اینکه ببخشه وگرنه گناه خودش بده ها ولی خدا غفوره لدا من خودم ادمین بودم وقتی شهوتم زیاد بودا و نمیشد روی سرم سوار شد و تند و کوبنده میزدم مینوشتم و همه ی این سپاهیا ازم میترسیدن چیز... یغنی حساب میبردن همین که گفتم وقتی میگم جاسوسی نکن یه علت عمده ش اینه که میخوام یقه ی زن و بچه ی تو رو نگیرند که اگه خواستیم به دکترا فحش بدیم مدخل نباشی اینجا 60 نفر دارن متو کنترل 24 ساعته میکنن و لازمه و نمیشه کاری کرد حرف زد و کوباند و منم دیگه از عالم بالا بالاها چیز میز نمیگم و مغرورم شده ام اصلا و مهارم کردن اینا اختبارمو چیز کردن کوبوندن زدن رو بند رخت و میشناسنم و هم کنترل شده کار میکنم یعنی مسولیتم قبول وتحت کنترل حرف میزتم نه بزنم تو جاده خاکی مثل الان که اوضاعم بیریخته از حمام میام اتفاقا و شدیدا به زن نیاز دااشتیم که کوبوندنمون و حالا بکشیم با هم!آخه عزیز من تو باید چیزی داشته باشی ببری پیش خدا قدیما گوسفند قربانی میکردن و رسمه خودش اصلا جاهلیت آدم میکشتن برای خدا مام گناه داشتیم ناقابل تهویل میدادیم میپریدیم هوا
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی