یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

سیرشبانه

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ق.ظ | علی | ۰ نظر

امشب دو نکته به ذهنم خورده البته صبحه یک اینکه من صدای خرخر و خروپف رو بدم میاد و تنفر دارم و اذیت میشم چون ذاتا از غفلت ناشی میشه و ازنابیداری و ناهشیاری حالا داشت صداش میومد گفتم بگم گرچه خودمم بعضی وقتا میگن خروپف میکنم هنگام خواب و حتی صداشو هم ممکنه بشنوم و بیدار شم از صدای خودم ولی اگر یه نفر که بیدار باشه نقش بازی کنه قابل تحمله برام صداش البته وسواسی و حساس نیستم که نخوابم جنبه ی دیگر داشت شاید سیاسی!!! نکته ی بعد اینکه حدیثه که نمک طعامتون رو هم از خدا بخواین ولی من مشکل داشت تبلتم و از خدا یادم رفت دعا کنم و بخوام درست شه بعد یاد حضرت زکریا افتادم که تازه در پیری از خدا فرزند خواست و بعدم چک کردم گفتم همینو که نمک یددار! هم حتی باید از خدا خواست بعد چک کردم که یعنی این پیامبر بزرگ غافل بوده مثل من که یادش رفته از خدا فرزند بخواد و تازه تو پیری خواسته و خداهم نامردی نکرده نداده؟؟؟!!بعد گفتیم نه بلکه این پیامبر اونقدر حیا داشته که شاید نیاز زناشویی رو شرم میکرده حتما پیش خدا و شاید یه نوع غفلت و نیاز بد میدانسته نیاز جنسی رو وخودش و فرزندش هم شنیدیم بدجور شهید میشوند !!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی