یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

اعتماد مشورت فضا

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

یه حدیثی رو چندروز پیش یافتم که الان دیدم شاید بشه به موضوعمون که فضاشناسی و مشورته ربطش بدم حدیث اینه:امام محمد باقر علیه السلام فرمودند: خداى تعالى به شعیب پیامبر وحى فرمود: من صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد: چهل هزار نفر بدکار را، شصت هزار نفر از نیکانشان را. 

شعیب عرض کرد: پروردگارا! بدکاران سزاوارند اما نیکان چرا؟ 

خداى عزوجل به او وحى فرمود که: آنان با گنهکاران راه آمدند و به خاطر خشم من به خشم نیامدند.

بله میفهمیم که غضب خودش حالا حتی یه واکنش و اخم حتی و نساختن با اینا چقدر خطرناکه ساختن با بدکاران دوم اینکه الان نگو عذاب نازل وضع خوبه نه الان ما به پیامبر دسترسی مستقیم نداریم و وضعمون خرابتره و ممکنه عذاب بشیم حالا نکته رو درست نرسوندم ولی اینو میگم که شنیدم پیامبر ص مشورت میکردن وحتی مشورت غلط مردم رو مثلا درجنگ پذیرفتن خوب ماها اولا وظیفه داریم با بدکاران غضب و واکنش کنیم اگر خودمون فاسد وبدکار نباشیم سپس اینکه باید فضا ساخت یعنی من آقا مورد توجه دکترام درست؟دارندروی من کار میکنن و روی آنتنه وبلاگ من خوب بزرگان توجه میکنن و یه نوع مشورته دیگه یعنی من حتی اگر غلط صحبت کنم اگر قوی باشم ونفوذ داشته باشم حتی ممکنه رئیس جمهور حرفاش به من ربط بده حالا من دارم مشورت غلط میدما ولی روی حرف ایشان و رزق و روزی الهی ایشان در صحبتشون نقش داره لذا باید گروه های قوی ساخت که اشتباه کم باشه وگرنه بچه بازی میشه و اشتباهات من اجبارا گران تمام خواهد شد یعنی وقتی یه حقگوی نادانی مثل من بحث کنه وموردتوجه باشه روی بالا دستگاهای الهی تاثیر داره و نیازه پس فضای قابل اعتماد و خوب ودرست دکتران رو بازی بدهیم و هم نباید جلوی خشم مارو گرفت و مطالب مارو مثل قبل فیلتر و مسدود کرد بلکه باید نخبه ترها فضاشون مثل ما بشه و گروه های آمر به معروف قوی رخ بده که ماهرترازما هستن و مورد توجه فرشتگان پس باید فضا چید وگرنه اگر از پایین ومردم صحبت نکنند بعد ازبالا فایده نداره و حرکتی رخ نمیده پس یه کم باید حساس بود و همت داشت و مسدود و تحریم نکرد گروه های مردمی رو و باید فضا داد وقتی میگم بایدفضا داد گوش بده و توجه کن یعنی الان ما یک فیلسوف مشهور برای مردم نداریم و معرفی نکردیم که آقا شما جوان در نیاز و سوالات نو به او مراجعه کن کی فیلسوفه مدرنه کی فضا داره هیشکه همه مسدودن و تحریم و باید همش به قبل و دوران گذشته پرداخت و می پردازن درصورتیکه خعلی دانشمندان ما در بحث دین و اینا پیشرفت کردن و الان قوی ترند از گذشتگان ولی گمنام یا زبان بسته یا بدون فضا و تحریم و حتی دشمنی هم میکنیم باهاشون

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی