یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خودبزرگ بینی مفرط

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر
یه مشکل که باید حالا یا سر به سنگ بخوره یا تربیت بشیم یا تمرین و خعلی دشواره همین خودبزرگ بینی هست دوباره و همین که متوجه هم بشی که خودت رو همه کاره و بزرگ میدونی و عجب داری همین هم باید آگاه باشی و درحالت عادی ممکنه نفهمی و انقدر خودم رو بزرگ کرده بودم در پیش خودم که نفهمیدم حتی اینکه این صفت خطرناک رو دارم ولی ایندفعه سرم به سنگ نخورد و فهمیدم یعنی توی نماز نه که عرفانی ها بلکه همینطور یاد بقیع و قبرهای مطهر کردم بعد دیدم خودم رو و احوالم رو یزرگتر از این قبور میدانم یعنی باز خودم فهمیدم که گنده کردم خودم رو ودیدم خودمو مهمتر میدونم و ربط میدم بزرگی کاذبم رو به این قبور مطهر و متوجه شدم بله آقا کسی که خودش رو بزرگ کنه زیبایی ها رو نمیبینه و نکات رو نمیگیره و انتظار بیجا داره و درمقابل حق و مظلوم کور میشه و اینارو حقیقتا رخ داده و فهمیدم ولی هزاران آفت داره اینکه خودت رو بزرگتر از دیگران ببینی به سمتی که فقط خودتی فقط و دیگه کور میشیم و گمراه میشیم و راه درست رو از دست میدیم و رحمت نازل نمیشه و سرمون به سنک میخوره و جلوی پیشرفتمون گرفته میشه این همه فیلم این همه نصیحت انگار کوریم و انتظار داریم که مارو ببینند اگر فحش بشنویم و‌ خردمون کنند و‌ یا گناه کنیم ولی بفهمیم بهتره تا انقدر گنده کنیم خودمون رو و توهمی بشیم تا بترکیم و جهنمی شویم!!! بعدش هم مثل من هیچی جز خودش رو نمیبینه و هرچه هم دید به این خود پستش ربط میده و شیطان اینطوری بزرگت میکنه ها
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی