یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تمرکز شیطان بر بزرگان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

این عکس رو کلی گشتم تا پیدا شه و امسال تو بهمن ماه هم آقای محسن رضایی رو داشتم چک میکردم یه غمی یا حالا تو روانشناسی یه چیز دیگه میگن نمی دونم در چهره ی این افراد است که چین داره اول ابرو اگر دقت کنید و نگرانند از اسرارشون و خودم تجربه دارم که میگم ولی بیشتر این حالت روحی ای که شیطان میخواد بر سر ما بیاره و مخصوصا افراد معروف حالتی دارن که پیش میاد بیشتر زن ها دچار میشن این حالت روحی من کلی گشتم تا این حالت ابرو رو پیدا کنم چون این افراد قوی هستند و همیشه چهره شون اینطوری نمیشه که فشار همزات شیطان بر روشون باشه و آدم های کار درست و خوب اینطوری میشن که شیطان میخواد کاری کنه که تمرکز این افراد به هم بریزه و انگار هرکس حرفی زد ما باید متوجه اون باشیم و همه رو دشمن خودمون محاسبه کنیم و میخواد کاری کنه که نفاق رخ بده در افراد و گفتم بیشتر در زن ها هست ولی چون زن ها ابروشون رو بر میدارن و اصلاح میکنن نمیشه گذاشت و یه حالتیه که گفتم در افراد بزرگ ممکنه موقتی باشه و من کلی عکسارو گشتم و میخواد شیطان نفوذ پیدا کنه که به هر صدایی مشکوک شیم و حالا توصیه ای که میکنیم اینه که حالا ما از ظاهر ماجرا روانشناسی کردیم و اینطور نیست که این افراد بزرگ و مشهور مشکل خاصی داشته باشند بلکه آدم های مهمی اند که شیاطین میخوان حمله کنن و به زمینشون بزنند خلاصه توصیه اینه که دعای بلند بلند در خلوت بخونن چون شیطان کاری میکنه که شما توی خونه هم به فکر جاسوسا باشی و برای یکی دیگه زندگی کنی و مردم و ریا  و نفاق این هدف شیطانه که در این مواقع و فشارها باید ذکر گفت در خلوت ولی ذکر نهان نباشه و ذکر آشکار بگیم بهتره و بر زبان بیاره در خلوت یا کتاب رو و شعر بلند بخونه در خانه ولی عرفایی که قوی اند مثل آیت الله صدیقی یا آیت الله حاِئری شیرازی مشاهده میکنی موقه سخنرانی اولش صداشون در نمیاد و گرفته است اولش و تا بخوان صحبت کنند و گرم بشه طول میکشه یعنی این افراد که ما نمیدونیم چه حالی دارن ولی شاید اصلا صداشون هم در نمیاد در خلوت و خعلی ساکتند و متفکر و خوب شیطان ها یه طور دیگه رفتار میکنن یعنی من نمیگم همه باید در دل فقط ذکر بگن یا همه بر زبان بیارن بلکه حالات مختلفه و باید جور کرد خود را.

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی