یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

به خاطر من نیست

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ق.ظ | علی | ۰ نظر

امروز خدا توفیق داد دوایرادمو فهمیدم و هدایتم شدم و یک نکته هم فهمیدم البته خوب نیست آدم ایرادشو فاش کنه چون نقطه ضعفه ولی حالا و اون یک اینکه فکر کنم از بالا انتظار دارن من ورزش کنم و اقدر نخورم چون من تا یکم گشنه شدم میخورم چیزی و قرصامم تاثیر داره و اینطوری شیطان افسارمو میگیره با خوراکی ها و وسوسه م میکنه وجلوی افکارمو میگیره ولی امروز تصمیم گرفتم ورزش کنم و روزه ام الان دومین ایراد رو تو مسجد امروز صبح تو نماز کشف کردم  اما اول اون نکته دیگر رو میگم واینکه تو دعا اگه تخیل و تجسم کار کنه خوبه مثلا شما تجسم کنی که برای همه ی ما نمازگزارا خداوند رحمت نازل کنه خوب حالا ایراد بعد اینه که آقا (به خاطر من نیست) یعنی شما به این ایمان بیاور که ما باشیم و نباشیم اثری نداریم در امورات الهی البته عالمان بزرگ مرگشون رخنه است در اسلام بنابر روایت و چقدر سخته ساخته شدنشون ولی ما برعکس حالا ما خوبه حتی اگر امام خمینی ره در دنیا نبود یعنی ما انقلاب نمیکردیم؟بلکه امام رو ساختند برای همچین روزایی و عالم بالا و خدا و امام زمان خواست خلاصه منکه پیشرفت نمیکنم به خاطر اینه که فکر میکنم که همه کاره ام و به خاطر من هست که این کبر در معنویت اثر داره یعنی عالم بالا و خدا نمیپذیره و جلوی معنویتت گرفته میشه چون اگه حتی پروازم کنی با مخ مثل شیطان میخوریم زمین اگر حس کنیم که به خاطر منه که بارون میاد به خاطر منه که دوستم به جایی رسید من تو نماز دیدم که کبرم میگفت به خاطر اینکه تو اومدی مسجد فلان شده و مردم حالشون خوب شده و این شیطان دیگه پیش خداوند تو‌نماز فهمیدم که از کجا داره نفوذ پیدا میکنه ولی چرا هرچی بدیه در آموزش و تربیت توسط ما موثره ولی نور از خداست یعنی هدایت کار خداست و شما خودت نور روشن کنی و بسازی پای گیاه بزاری گیاه رشد نمیکنه چون آفتاب میخاد یعنی تو ظاهرا اگر کسی رو نصیحت کنی فایده نداره باید به خدا وصل باشی وگرنه این قرآن دارن میگن الله اکبر سر مسلمان میبرند داعشی ها و نور که نیست هیچ ظلمت هایی هم هست لذا باید به فکر امام زمان بود در نماز تا خودمون رو گنده نکنیم وگرنه میشیم آیت الله هممون اینا رو مخصوصا در معنویت و پیشرفتش عرض میکنم ما خودمون رو گنده میکنیم و چوبشم میخوریم و خواهیم خورد اینارو که میگیم تو زن برعکسه ها طبق حدیث معروف امام علی که چندین بار گفتیم که زن تکبر براش بهترین صفته یعنی بهترین زنان یکی از صفاتی که دارن بیشترین تکبرهارو دارن مخصوصا جلوی مردان و تخاشع و تواضع معنا نداره مثلا رفتن تو چت روم باید فکر کنه عجب زن بزرگیه و محل ما رو هم حتی نزاره و توهمی هم باشه ترجیحا بد نیست ولی مرد بدتر برعکسه وضعش

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی