یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خواب غفلت

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر
درستکه که وقتی به یه روحانی بزرگ میرسیم یاد خدا می افتیم و خعلی خوبه که بخوایم و ایشونم دعا کنه برایمان ولی یه مساله ی مهم اینه که توجه کن دور بشیم سخته از خدا چیز بخوایم و در درگاهش بریم و یا حالا به ظاهر شرم میکنیم از خدا که این غلطه بلکه دور شده ایم لذا ما که نماز میخوانیم مسئله ی مهم که گفتم همینه که چی از خداوند آیا میخواهیم و فرشته ها کنترل میکنن و یه نسبت خاصی هم به عقل ما داره خعلی از ما که دره درگاه رب نمیریم اصلا که این خعلی بده و مسئله ساده است که خدا وعده داده اگه مرا صدا بزنی استجابت میکنم اگه دعا کنی لذا دوری از خدا این مسائل رو داره و وقتی خدا دعامون رو مستقیم اجابت نمیکنه و به صلاحمون نیست اینکه بعدا بهترشو میده لذا داریم خودمون رو‌محروم میکنیم بعضی ها که خعلی زرنگند و دعای ائمه رو که در مفاتیح اومده رو میخونن که بهترین حرفا و دعاها است ولی توجه کن که دعا باید علاوه بر زرنگی حرف دلت هم باشه مثلا نماز صبح رو‌خوندی حالا جوانه دیگه زن میخواد از خدا و دعا میکنه یکی دیگه یه چیز دیگه میخواد میشه دره خونه ی خدا بری و‌بخوای بهترشو نده؟ این یه مسئله که دعا کنیم و خواست دلمون رو هم چک کنیم که وزرنگی هم در دعا داشته باشیم تا بفهمیم بزرگان از خدا چی میخوان و ما کجاییم مسئله ی بعد یک تکنیک رندی دیگر است که شیاطین ولمون نمیکنن و دائم در خواب بیداری مشغول لطفشون هستیم یعنی حتی یک خواب خوش هم نداریم و‌مخصوصا وقتی از خواب پا بشی انگار گناه و غفلت کردیم و‌ایمانمون و یاد خدا کم شده اصلا خواب یه نوع غفلت هست و وضو رو‌ مثلا باطل میکنه ولی شیطانم روح مارو میبره لذا تکنیک اینه کنه تو‌رختخواب نماز تجسمی بخونی و بفهمی که چقدر راحت فکرت رو جابه جا میکنن این شیاطین اولا یادت میره کجای نمازی و چشم رو‌هم گذاشتی دوم فکرت جابه جا میشه و میفهمی که راحت گول میخوری و بند افسارتو گرفتن بله من تو‌کلیپام درمورد تجسمی نماز خوندن بحث کردم که مثلا شما یه جا نشستی یا خواب هنوز نرفتی حتی خواب رفتن مومن هم فرق داره با ما و اونا تو خوابم هوشیارند و یه چشمشون بازه و حواسشون هست ولی ما نمیدونیم کجا رفتیم و‌خوابمون رو هم یادمون میره چی شد چون روحمون ضعیفه و اصلا خواب چرت میبینیم لذا این تکنیک رو عمل کن حتی امتحانی که نماز مستحبی بخون و اگه حتی رکن هاشم فراموش کردیم یا وضو نداشتیمم عیب نداره در هر حالت میشه نماز مستحبی خواند و خشم شیطان را درآورد با این کار و‌ممکنه خعلی عصبانی بشه و دیگه نماز واجب هم راحت تر میخونی و دغدغه ی دوری نداری و خوابت هم میشه عبادت و خواب غفلت نیست من خودم دیروز امتحان کردم تو رختخواب موقع چشم رو هم گذاشتن دو رکعت نماز مستحبی و تجسمی خواندم اصلا دیدم تو‌باغ نیستم و حواسم پرته و تا موقع بیدار شدن هوشیاری داشتم و مرور میکردم و‌رکن هارو هی فراموش میکردم تا با زور توانستم این دو رکعت رو بخونم و‌هی می پریدم از خواب و دوباره هوش از سرم میرفت ولی وقتی بیدار شدم ورامش داشتم و این دو رکعت نماز تجسمی رو چون صدام درنمیومد و در دل میخوندم باید شمرده میخوندم تا بفهمم چی میگم و خعلی طول کشید و هی ارکان نماز رو یادم میرفت و برمیگشتم از اول اونجایی که یادم میومد و‌حدس میزدم رکنه نمازه هست رو‌تو خواب میخوندم و کلا تا بیدار شدم به فکر نماز بودم البته حال شما با من فرق داره و شما ممکنه قبل از که به خواب  بتونی چندین دو رکعت بخونی و‌هدیه بدی به بزرگان و اموات اصلا و یا توی خواب هم هشیار باشی و این روش رو حتی امتحانی کنیم خوبه.
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی