یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بد راهی

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ | علی | ۱ نظر

لازمه یک پست شخصی بدیم باز ببین اولا فضا فضای مجازه و انتظار نیست در اینترنت که آدم بسازیم و راهشم اینجا نیست دوم فضای اینترنته دیگه من خودم اصلا و خیلی کم وبلاگ نوشتاری دیگران رو میخوانم و بیشتر عکسی و حال نمیکنم و حوصله ندارم و کم دارم حوصله لذا در این فضا که آدم ها موجودیتشون با واقعیت فرق داره میشه جولان داد و کمک هم میشیم والا در روزنامه نمیشه جولان داد در تلوزیون نمیشه پا فراتر گذاشت در زندگی من اصلا یه آدم خل دیگری هستم که هیچکه انتظاری هم از انتظاری نداره یعنی من در واقعیت که میرم میبینم که تو کوچه تو مسجد تو اتوبوس تو مغازه ها آدم هایی که مخصوصا سنشون بیشتر از منه عقل و شعور و منطق و فهم و درکشون چه برسه ارتباط معنویشون خعلی قوی تر از منه من اینجا تندروی میکنم شما گول نخورید من دارم یه عده جوان فتنه جو رو پوشش میدم و گولشون میزنم و روی مخشون شما نگاه کنید فتنه ی 88 پس اینا کی بودن؟ یه عده جوان نادان و گمراه و نفهم که داشت نظامی ها هم خودشون از نفهمی و عامل های دیگر حمایت و به کلی تاثیر بد روی نظام ببینید من برای متخصصان فن که مطلب نمینویسم برای یه سری زن احساسی چرا ولی درسته دخالتش میدن ولی جوان باید بدونه که همچین آدمی بوده و برای عامه ی پایین و کم عقل و بی تجربه نوشتن ممکنه در زمینه هایی درگیری و سختی داشته باشه و خودمم گمراهم الان ولی کمک میشم از بالا روزیم خوبه بحمدالله شکر خدا هوامو دارن ولی شما مقایسه نکن که عقلت بیشتره من عقلم دست خودم نیست اگه بیمار نشم و گناه نکنم بلکه انتظارات و دعا ها و این چیزا تاثیر داره و امید دارم که آدم بشم ولی گفتم تخصصی نکن کارو ما یه دوره ای تخصصی کار کردیم بد جور زدن تو دهنمون و جدی نگرفتن فتنه گرا رو که عقل ندارند همینکه یه عده جوان بیان بهتر از من جلو و راهشون عوض بشه و فکرشون باز بشه و بگن همچین آدمی بوده و ما باید رقابت کتیم این فضاها خوبه نه که بخوام به بالایی ها خط بدم من در حدش نیستم منتهی فضا فضای مجازه باز مشکوک میشن ک حق هم دارند!شاید یه موقعی بالا اومدیم و پیشرفت کردیم و عقلمون زیاد شد ولی من در حامعه که میگردم حداقل به لحاظ عقلی و تجربی آدم های بزرگی هستند دوروبرم.

  • علی

نظرات  (۱)

  • سجاد عبدی
  • ای منتهای آروزی عاشقان...

          ای لنگر ثبات زمین و زمان...

      بیا ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی