یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

مغینه

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ | علی | ۰ نظر

دلم خون از زمان عمر باقی                                      به هر حالم ندانم حال فانی

بگویم خوش روم اینجا نمانم                                   ندانم ماکه ام من هم ندانم

درفش کاویانم ده خدایا                                            خری خواهم نه پیکان بلایا

هنوزم من به فکر کسب و رونق                                دوتا گاوم خرم گویندم احمق

دلم خواهم شوم در راه تجار                                     شده محدود راه تاجر بدهکار

بگردیدم پی یک رحمت خاص                                  کند بیمه برایم پول و الماس

ولی هر آنچه گردیدم دویدم                                       به دنبال خرم رفتم ندیدم

به کوه و دشت و صحرا لاله دیدم                              پس از قدری دویدن هم بریدم

شود روزی بیاید باز باران                                           شود خشنود آیا چشم ساران

شود آیا کویری را چو دریا                                          ببارد رحمتش امروز و فردا

بیا مندل ثوابش کن گناهت                                           بخر کل گلهای کودک راه فرارت



  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی