یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بازورکه درست نمیشه

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ | علی | ۰ نظر

ببین من مثلا پست قبلی رو که بدوبیرا گفتم به خودم نقشه و حیله و نیرنگ خاصی نداشتم و نمیخواستم که یهو یهویی خودم رو جا بزنم در قلب کسی و قالب کنم و تحمیل کنم در صورتیکه در سیاست مشکل رو میبینن و میشینن جمع میشن مذاکرات هسته ای و اینا از خودشون دروکنند وای این در کارای فرهنگی اجتماعی کاملا اشتباهست حالا من کاری به اسید ندارم ولی اگر نقشه بکشی که یارو رو محدودش کنیم تا حجابش درست شه و برنامه براش بچینی نتیجه ی عکس و فتنه ای داره لذا شما برای مسجدی کردن برای نماز جمعه ای کردن برای حجاب اصلا نباید برنامه و نقشه و محدودیت بچینی بلکه باید مخلصانه جلو اومد خودش عقل داره باید کار روی دین و ایمان کرد نه روی سیاست و فتنه و نیرنگ و حقوق و مانعیت چیدن آهای حواستون کجاست پ؟؟!!با زور که درست نمیشه ولی باز بعضیا هل میدن یارو رو به سمت خدا و دین که اینم درسته و توفیق خوبیه که بعدا که وارد شد میگه چه خوب شد اومدیم حرم چه خوب شد به سمت خدا هلمون دادن و پشیمان که نمیشه نورانی هم میشه و یه نوع امر به معروف اینطوریه

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی