یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

آهااای

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ق.ظ | علی | ۰ نظر

چون سیاست رو بهم زدم ینی روش تفکرانه رو باید یه چیزایی رو اعتراف کنم که شما مثل من نباشید من تمرکز ندارم و کتاب نمیخونم و فی الواقع بی سوادم و منو الگو نگیرید گیره کارام و چه بسا حرفای اشتباهی که زدم و دنبال علم باشید و فکرتون کوتاه نباشه مثل من و من گرفتاری دارم تقلید نکنید که مثل من باشید چه بزرگانی که پای درسشون نیستیم و هدایت نیستیم خود من دلم میخاد مطالعه کنم نه حالشو دارم نه قرص میزاره و مهمتر اینکه نمیدونم چه کتابی بخونم که به دردم بخوره و گمراه نشم و استاد باید بگه ولی میبینم سیاست دیگران عوض شده و مطالب منو خوانده اند و تغییر روش دادن که این ضرره من خودم مشکل دیگری که دارم دانشمندان و روانشناسان غرب رو کوچک و پوچ پرست میدونم که اینم اشتباهه چون قدرت تشخیص غلط از درست رو ندارم یا نمیتونم ثابت کنم یا سیرسلوکم متفاوته اصلا به سراغشون نمیرم و نظرم به بعضی بزرگان خوبه و سطح دیدم پایینه که اینم اشتباه بزرگ منه که بر جوانان القا شده و میخاد مثل من باشه نه من مشکل دارم ومخم تو فضاست به خاطر قرص و دور از علمم فی الواقع پس درستو حتما بخوان و چرت و پرتای منو روش حساب باز نکن چون ممکنه بعضی چیزایی که میگم خعلی جالب باشه ولی دلیل نیست که همه ی حرفام خوب و درست و واقعیت داشته باشه و ضعیف نباشد خودتو محدود نکن هرچی میتونی کتاب و درس بخوونید و از دانشمندان و علمشون بی توجهی نکنید و فکر کنید من قدرت فکرم پایینه میترسم گمراه بشم و جوانم و حال پخته رو نمیدونم لذا به سراغشون فعلا نمیرم که نظریه بدم و کارشناسی کنم حواست باشه پس انو هم گفتم نه ضد خودم بخوام حرف بزنم بلکه میبینم تاثیر منفی روی افکار داشتم یه ایراد دیگری هم که دارم به لحن طرف و تن صداش بیشتر توجه دارم تا بطن متن و چیزی که میگه خوب ممکنه حالش خوب نباشه یا صداش ولی دلیل نمیشه توجه نکنم که طرف چی میگه چون صداش خوب و دلنشین از دید ظاهریه من  نیستش و حافظه مم قوی نیستش و سخنرانی گوش بدم نمیفمم چی شد و گفت ولی در زمان کودکی توجه زیاد داشتم معلممون چی میگوید ولی الان قرصا دیگه که باید نکاتو بنویسن تا بفهمم

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی