یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

گرفتاری جمعی

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب یه کم از خودمون بگیم تا نگن بچوو ینی بچهه ینی آن بچه که من باشم چیزه و اون اینکه این روزا از یوتیوب سریال قدیمی( دایی جان ناپلئون) میبینم و جدیدا امروزم شروع کردم از این سایت فیلم (پهلوانان نمیمیرند )رو دیدن و دیروز نمیدونم پریروز بود که آلبوم جدید محسن چاوشی رو به نام (قایق بی پارو )رو دانلود کردم و امروز هم قسمت سوم نمایش خانگی (شوخی با شما) رو از سایت دوستیها.آی آر دانلود کردم میتونین سرچ کنید تو سایت یا حتی بخرین این از این روزام و اما موضوع اینه که نمیدونم فتنه هست یابازی بود یه فضای نا هماهنگی هست مثلا شغل جاسوسی با شغل روانشناسی هماهنگ نیست از اونور پلیس حرف داره برای گفتن و زندگی ما به فنا هر کی داره کار خودشو میکنه و مسولیت روانی مذهبی دینی عملی وبلاگی ما رو کسی نمیتونست تحمل و خودمونم ادمین بودیم ولی بالاخره بی تجربه همین الانم رو هواست اونجا دارن روانپزشک رو روان ما کارمیکنه و کارش با کار بچه ها دقیقا برعکسه ینی چیزی میخاد که روانپزشک برعکسه مثلا من موس لب تاپ همینطوری میگن تو فکر نکن برو جلو که خط فکریت رو میخونن و همینطور پشت سرهم بنویس تا دلت فقط به دل من وصل بشه بعد از اونور روانشناس میبینه میگه این یارو پیش فعاله دیگه در نظر نداره اینجا جنگ شیطانی و رزم و هزاران نفر رو مخ منن و کارشناسی روانپزشک ایده و بیمار مارو میدونه و در شرایط جنگ موضوع فرق داره مثلا نماز خوندن شرایط خاص خودشو داره از اونور اینترنت وقتی بود و باید با دایل آپ بودیم و باید دو سه صفحه اینترنت اکسپلورر باز میکردی و سریع کارتو میکردی لذا دعوا هم نمیشه ما رو میکوبونن و ما هم مظلوم میشیم و دل ها رو دردست میگیریم و البته سخته شرایط و تقصیر کسی هم نیست هرکی داره کار خودشو میکنه و تجسس بیشتر میشه چون من در خونه کار میکنم و ارتباط فردی اجتماعی ندارم و خط مشی هم همینه که تنها باشیم فعلا

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی