یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

بی ولایی

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ | علی | ۰ نظر

خوب ما یه خورده از شیطان گله کردیم و اینا تموم بشو نیستن ینی من از اینا و شغل کثیفشون رو بگم فردا فتنه میکنن بدتر میشه وضعمون مشکلمون دوچندان میشه پس اولا یه سری کارا گفتیم برای جادوگر خان که شما می باس فحش بدی در دل بهشون بعد گفتیم نفرین کن در دل بعد گفتیم عکس وحشتناک بین و حالام میگیم ذکر بگو اگه ذکر نگی فورا شیطان بردتت خط و راهت رو میگیره و تسلط داره مگه شرایط ویژه باشه من ذکرم که در دل میگم میبینم دارن یه عده کنترل میکنن و ذکرم مایه فتنه  ی اینا میشه و فضای بد میچینن و صحنه رو ضد من عوض میکنن که میتونی یه ذکر بگی و یه فحش همینطوری بیای جلو اینام فضاشونو عوض میکنن و با مسخرگی یا تکرار ذکر دل تو که بر زبان میاره باهث میشه نتونی ذکر بگی و مقصر و عامل فتنه بشناسند ولی یه راه دیگه اینه که بلند شعر بخونی کتاب بخونی اینجا کن غرب نیست خجالت نکش از شیاطین وذکر بگو اذان بگو اینا ریا نیست در چنین موقعیت فتنه ای ریا نیست بلکه شیطان و جادوگر اگه اسم مقدس علی رو صدا کنی میترکه و نمیتونه تحمل کنه و ازت دور میشه و روش بعدی همینه که بلند تو خونه قرآن بخوان دعا بخون که اینا دور میشن و دیوانگی هم نیست من متعصفانه میبینم رئیس کل جمهور مملکت زیاد چرت و پرت های عام منو میخونن و دیگران رو که این خطره برای خودش چون ما داریم خر میدوانیم واینجا ارتباط الهی ضعیفه که ممکنه فتنه درست شه حرف ما و باید استاد بالای سر هممون باشه تا گمراه نشویم نه هرجا نوری روشنه خبریه و بریم به سمتش که ممکنه حقه باشه.و سپس ما میگیم فحش بده آقا شما اگه دلت قوی باشه و هر روز نیم کلو روزی اشک و گریه و صفا داشته باشی چنین آدمی فرشته ها خدمتش میکنن و مستش میکنن دیگه چه برسه جن و روح این شما تو دلت آرومی در چنین شرایطی و حق رو میبینی لذا جدی بگیر فحش رو شما اگه نظرت عوض بشه مثل زنا چشم میزنی دشمن رو و یا لعن تو و اخم تو اخم خدا میشه کن چنین آدمی شیاطین دورش حلقه میزنن و زندگی عادی نداره من خودم ادمین بودم و شرایط رو داشتم و درک کردم شما اگه بگی توی دلت بی صدا که حمله کنید به آمریکا و منافعش یا به اسرائیل کار خاصی نکردیا ولی بس که دلت امام حسینی و زینبی هست یه حرکتی هرچند کوچک رخ میده الان ملت کفر از دل بزرگان دستور میگیرن بعد شما میگی چقدر پیشرفته تر از مان اینا چون حیوانند راحت تر از ما که شقی هستیم فرمان پذیرند اینجا بزرگان آهی میکشن اونجا اثرش هستولی دلشون از ماخونه بزرگان و‌قوی دلان چون اولا نگاه کنید کشور مادین پسنده و چه کارا میکنیم که یهود هنوز نکرده و رو دستشون داریم میزنیم من یه بار گفتم ملت ما زمانی پیشرفت ظاهری میکنه که فرهنگش بیاد اگه تابلوهای ال ای دی ده سال پیش اومده بو د توی ایران برای تبلیغات دوروزه میشکستنش!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی