یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

تراکش

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ | علی | ۰ نظر

خوب چندتا فضای دیگه بگیم ولی منتهی اون موقه عکس نمیگرفتم از خودم برای نمایش شما و شما ممکنه بگی غلو میکنم یا باور نکنی یا فکر کنی دنبال چیزیم و دروغ میگم چون الان صفحه برگشته و شرایطمون یکسان نیست و خانمون جابه جا شده و همین فضا یکیش همینه که من کی هستم که تند مینویسم یعنی فقط با یه تجسس میشه ظاهری پیدا کرد و مام که میدونید در ظاهرات کار میکنیم بزرگان در باطن و سراغ بطن کار نمیریم لذا همش دنبال ما بودن که اولا کی هستیم دو چرا تو خونه و وبلاگ احوالمون فرق میکنه خوب بزرگان و عرفا نظر داشتن روی من و جلب توجه میشد برای بچه ها منم شرایط خاصم با عامم فرق میکنه که این دو شرایط با زور تبدیل به عام شد تا یه سری کم عقل از روی جهالت فتنه و اذیت نکنن و حسودی میشد دیگه لذا تجسسا مارو شناختن که بله من بوده ام که پشت مانیتور و حالا هم تبلت دارم اینکارا و نوشته ها دارم و اطمینان جلب شد و اون موقه ما بحث عرفانی مذهبی عقیدتی حسینی داشتیم بیشتر و جنگ تشریف داشتیم که دکان اینکارا رو بستن اینطوری شد و با رقص و عکس فضا تغییر دادیم و جنبه ی آخوندیت نظرش عوض شد به ما ودیگه نیومدن پا به پا یکی دیگه از فضا همینه که آقا میخواستن من رو کپی کنن رو بچه ها ینی حالا که عرفانی حرف زدم بچه های دیگر هم باید در شرایط من عقلشون و دلشون کپی بشه ولی من بعد از مدتی گریه و آشنایی از وسوسه ی شیطانی رها شده بودم و کپی بردار و رنگ بزنن جوجه به عنوان قناری که فکرشون بشه من همه ی بچه ها این شرایط هم داشتیم که یه عده ای که دشمنم نبودن میخاستن پیاده کنن که نشد یکی دیگه فضای بچه بازی بود که همه چیز رو بچگانه میکرد یعنی مهدکودک باز کرده بودن با فیلم جاسوسی مانیتور و لبتاپ هنگام نوشتن مطلب که زنان تصمیم به بچه دار شدن و بچه های زنان هم دنبال فیلم ما که بجه بازی شد و هشدارشم دادم سال ۸۸ که بهتر شد و دیگه فیلممون تو همایش و مهدکودک برای فهمیدن عکس العمل بچه ها به تصویر و اینا بود که نورمون خاموش شد یه فضای دیگه همینه که ما نور داشتیم و ادمین بودیم و گریه و شهوت داشتیم و مریض نبودیم لذا جن و روح برای گرفتن قدرت ونور و پناه در خانه و فضای خصوصی بود ولی الان اگه نورانی بشم نورم رو میدزدن بعدم ادعاشون اینه که ما نور بهش دادیم که این غلطه و اگه این شیاطین نباشن ما نورانی میشویم وری الان نه چون به اسمشون تمام میشه لذا نور نداریم یه موقه هم شما به اسم خودت میخای نورانیتت رو حفظ و کسب کنی اون موقه هم همینه وضع ولی الان شما یه جور دیگه درک میکنی و مد روز هم نیست اون احوال مظلومیت ولی فضا رو باید گفت و منم مظلوم دیگه نیستم بعد شما فکر میکنی میبینی مظلوم نیستم بعد فکر بد میکنی درموردمون که دنبال مقام دنیوی ام که دارم از گذشته میگم اینطوری فکر میکنی لذا فضای شیطان گولشو نخور بارو فکر میکنه جادوگر ماهری است و نمیدونه داره توسط عرفا بازی داده میشه شما حق نداری فکر دیگران رو تجسس کنی برای بدی توسط شیطان وگرنه اگر فکر منو خوندی و فضای نورانی من شد فضای شیطانی شما با منم برخورد میشه و نورم کم میشه و عرفا فکرمنو به جادوگر میدن تا دلش خوش باشه فکر کنه خودش به من القا کرده در صورتیکه داره بازی میخوره و لعنت خدا بر جادوگر

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی