یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

خوددرگیری داریما!!!

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ | علی | ۰ نظر

یه نکتاتی رو مخصوصا در نبودم باید گفت و باز کرد فقط نخندینا که چه خلم اینارو میگم و در آستانه ی محرم قرار داریم با اینکه عیدتان مبارک باد دوست ندارم بحثش باز شه در محرم و همین الان بگم با توجه به اینکه پسرفتم داشتم و سرم واسش به سنگ خورده حالا بازگو میکنم یه مبحث دومی هم قبلش تو ذهنم بود درمورد کبر که ممکنه طولانی بشه ولی از کجا بگم اینکه در مراقبت رفتن به سمت زن با وجود اینکه بدن لازم داره موجب پسرفت در مقام عبادیت میشه یعنی حتی اگه خیالت آلوده نبود و مرض تجسمی فکری نداشتی حالا این بحثه اولا اگه در رختخواب بدون فکر به زن و درحالت بیداری شهوت گل کرد آیا اولا خوبه یا بد دوما شیطانه یا حوری که اینا بحثش داغه و من از روی یقین خدمتتوم عرض نمیکنم بلکه محرم نزدیکه میگن امام حسین علیه السلام تشنه شد و شهید شدند و یارانشون هم بعد میگن شهوت رو مقایسه به تشنگی میکنن آیا این قیاس رو سوما چه کنیم خوب این سوالاته که آقا شما انصاف بده بله هوای نفس مبارزه اش و مبارزه با خود جهاد اکبر هست تا جنگ شمشیر بله ما همه ی محردان مخصوصا فرصت داریم تشنه لب باشیم با شهوت بجنگیم و یار امام حسین شویم البته نه به آسانی که شما میگی به آسونی میشه ولی شما که شهوت رودبا لب تشنگی مقایسه میکنی غالبا میخای گناهتو پنهان کنی و شاید مثل خیلی از ما ها دو سه بارم جلوی شهوت رانی نکرفتی نمیگم زنا نکردی حالا قهرمانی نه زنا که بحثش جداست نباید به اونجاها برسه اصلا وضعت که بگی تشنه م هرکاری میکنم اون که وضع بحرانی میشه و گناه رو توجیه نکن در سپاه امام حسین بمون حتی اگه یهذبار دوبار نتونستی از امام حسینت جدا نشو و مرد مبارزه باش هرچند همیشه شکست بخوری نه زود توبه کن بگو ای خدا منو ببخش البته بعد توبه اگه شهوترانی کردی شکست میخوری و روانت خراب میشه و دچار چندگانگی میشی و بعد دین و ایمان و تقوا ی خودت و مردم و خدا خراب میشه و مریض میشی ولی ناامید نشو بگو اگه امام حسین یار بخواد من همیشه باید بتونم و آماده باشم من یه زمانی باید حتما چند ساعت نوحه و روضه محمود کریمی و اشک و گریه تو برنامه م می بود و همه رو هم تو وبلاگم جمع کردم الانم نمیگم پیروز شدم نه امام حسین نخواست دیگه گریه کنش باشم یکی از چندین دلایل رقصمم همینه آخه گریه که کاری رو درست نمیکنه همیشه و دیگه هم ازاونور حمله کردن به شهوتم و قرص دادن و اگه از قرصامم نباشه بهت بگم از هیجده سالگی که پام باز شد اون کوفتی تیمارستان حالا یا تو خوابی جایی پنهانی علائم نشون میده عقیم شدم و بسته شده رگ شهوت اولشم میخواستن بفرستنم بیمارستان روان جنگ تحمیلی دیگه نشد و نخواست خانواده وگرنه مشکل خاصی نبود فقط گند زده بودم به روان و دیوانه میکردم افرادو بعضیا هم چشم دیدن نداشتن و راستش خودمم زجر میکشیدم و ادمین بودم و نمیشد کنترل کرد اوضاعمو و همه از هوا و زمین و دریا ریخته بودن تو زندگی ما نظام و اون موقه هم حرفا به خارج میرسید و ترجمه میشد که دیگه ادامه نیافت ترجمه و قدرت بالا هم توجه ش به ما نبود و مام خودمون پرونده مون رو خطخطی و اوضاع فتنه بود واقعیتش و بحرانی بود که یکی باید میومد بالا ولی الان که قرص میخورم به آرزوهای فکری محبتی و یاوری و روانی و جیزای دیگه رسیدم که قبلا آرزوشو داشتم ولی قبلا قوی تر بودم و اگه نظرم به یه گروه و مشکلی بد میشد دیگه آقا تیمسار و سروان و سرهنگ میرختن و همه نظرشون عوض میشد و خیلی خطرناک بود وضعم و‌باید احتیاط میکردم یعنی ولی خدا هم با قدرتشون من رو بالا نگه داشته بودن یعنی اگه سیب میخوردم الهام میشد مخصوصا به بچه ها که آقا سیب بخور و‌میخوردن و مارو‌بزرگ کرده بودن در نظرها که توجه جلب بشه و نظامی های شهر ما خبر داشتن و جلب شده بود ولی شناسایی مردمی نشده بودیم و اونایی که باید رو‌مخشون سوار بشیم دذ مسئله فتنه اونا بی سرپرست بودن و وضع خراب بود مخصوصا آمریکایی ها هم و سحر و جادو رمالی هم جلوش نگرفته بودن و ما در بین جن مشهور بودیم ودرس پس میدادیم که این قدرت هایی که باعث جلب توجه میشد و منم خوشم میومد که شاخ باشم و مورد توجه اینا کمکم گرفته شد حالا من اینارو نمیخواستم بگم اینکه امام حسین حتی دعا نکرد بارون بیاد توجه کنید یه دلیلش تشنگی شهوت ماست وگرنه ادعونی استجب لکم حالا شهید بشو ولی لب تشنه چرا بله به فکر ما بودن و راه نشون دادن یعنی سوال اول همین بود که جن یا حوری بدون فکر ریختن تو‌رختواب رو‌سرت خوب شما اولا اگه شیطان باشه که قبل یا بعدش باید ذکر خدا میگی حالا اگه با تقوایی تشنه ی شهوتت میمونی و اوج میگیری و در سپاه حضرت باقی میمونی اگرم شهوتت چیز شد بعدش یاد خدایی بستکی دارت این قبل یا بعد شهوت یاد خدا کردن این بسته به تقوات داره که ارضا بشه و یاد کنی یا شهوتت تشنه بمونه پس خوبه اگر حمله بشه و تشنه بمونی خوبه این ولی اگر حمله کردن و تو هم خارج شدی از محدودیت انسانیت اثن مشکل داره حالا ما میگیم حمله شد ولی اکثر موفقیت چندانی نداشتم و حمله هم عموما برای راحتی نیست که راحت بشی بلکه شیطانی باید باشه که دخالت نباید کرد و ذکر گفت یا از رختخواب بلند شد اینم آیه ش اینهإِنَّ الَّذِینَ اتَّقَواْ إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّیْطَانِ تَذَکَّرُواْ فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ  که من بعضی موقه ها که زن پسند بنویسم ممکنه حمله بهم بشه و گفتیم حالا نمیگم خیالم درسته و آدم متقی هستم که بهم حمله شده و باپای خودم گناه نمیکنم نه شهوتم مثل سابق قوی نیست و قرص میخورم و خعلی دنبال شر نیستم خودم ولی پیش میاد پس ما شهوتا میتونیم با مبارزره و شکست در سپاه حق باشیم و همیشه هم باید ادعات بشه اگه شکست خوردی و برگردی نه که بن خیالت به نقطه ای برسی که هر گناهی بکنی اعصابت خورد نشه و ضدگلوله شی این رو‌شیطون وسوسه میکنه و دیگه سقوط و کفران و عناده نه همیشه برگرد اگه حتی شکست خوردی و هزینه ی لذت نامشروع رو با گریه و نماز و دعای توبه و اینا بپرداز 

مسئله ی بعدی کبره ماست طرف نشسته میگه کجا شهیدان زنده اند یا میگه کجا خدا داره کار میکنه در عالم میگه که خدا مارو‌ ول کرده و‌نشسته کنار حالا همین و آدم اگر بیست بگیره تو امتحان میگه من بودم درصورتیکه خدا بود و‌کار خداست اگه خوشکل باشه میگه منم درصورتیکه کار خداست خودش رو همه کاره میدونه و خدترو هیچکاره این عموما همه همینطورندا ما چیزی از خود نداریم به قول آیت الله نجابت مقام معظم رهبری شهید زنده اند یعنی شهدا حظور دارن کجایی؟؟حالا ما هرکاری کردیم شکر خدت نمیکنیم بعدشم خودمون رو گنده میکنیم خودمون رو خوب میدونیم آقا رحمت هم قطع میشه بزرگان خودشون و خوبی هاشون رو‌فراموش کردن نه مثل من از خودش تعریف کنه و‌بخواد بزرگ کنه که اینطوری‌بودم قبلا نه ما بچه ایم و جوانم دنبال امتیازه و نیاز به توجه داریم خلاصه اگه با کبر جلو بیایی اگه زمینه ی هدایت باشه خدا یه گوشمالی میکنه ان شاالله بفهمی هیچکاره ای و از خودمون جداشیم که مشکل این خود ماست و خود ما و نفس ما کوتاه نمیاد تا بدبختت نکنه کوتاه نمیاد وگرنه کودکان عارف میشدن در کودکی با توجه به پاکیتشون تازه میخاد امتیازم بهش بدن که آقا نگاه کن من مدال طلا گرفتم اینم از محبتی و کار خداست که نادیده گرفته شده بود و تشکر که نکرد خوشو هم بالا گرفت که من بودما این من بودما و‌توجه به من کنید و مرا بپرستید و تشویقم کنید و اینا همش ایستادن در مقابل حق و خداست بعد رحمتت کم میشه بدبخت یا دیگه دیدم در خودم علاوه بر کبر اینکه من چون فلان کار رو کردم حالا خدا هم فلان چیزو داد بدبخت کار تو نبود اولا و‌خوبی ها همه کار خداست دوما فکر کردی به خاطر عمل ناچیزت بوده که لطف شده حالا دورکعت نماز خونذی نمیدونم وبلاگ داری اینم شیطان در نظرت میاندازه که چه خوبم و به خاطر خوبیامه که سرسفره ی امام حسینم به خدا نیست تو اگر از اور خودت رو غلام این درگاه میدونستی اکر شرم داشتی اگر خودت رو غلام غلام حسین میدونستی و گناهاتو فراموش نمیکردی اونوقت رحمت خدا هم بیشتر میشد ما رو لخت میکنن زمان قیامت تو محشر حالا ما یه مجلسی رفتیم خدا روزی رسوند طولانی شد ببخشید ولی باید شرمنده درگاه باشیم نکه همش غم و‌ غصه گناه بخوریم بلکه توبه سرجاش لااقل بدون که کسی نیستیم و خودمون رو بالا نگیریم

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی