یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

روانکاوی

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ | علی | ۰ نظر

قبل از اینکه درمورد خط فکریم صحبت کنم تا آگاهی بدم اینکه اینترنت و وبلاگ و اینا محل عمومی هست و خصوصی نیست و نمیشه و نباید هرکاری کرد و گفت که من توجه ندارم و یه مرتبه توطئه میکنن خواننده هام کم میشه و رحمت من و دکونم بسته میشه و مشتری میپره که حق هم بهشون میدیدم که جای صحبت این نبوده که مثلا گفتم و اما خط فکری من که شناسایی شده و دیگه آدمی نیستم که نیاز باشه باشم و دوریم مثلا باعث هجران و غم و دلتنگی و اینا بشه که حالا درمورد تقوا و. انش هم باید بگم مثکه و خط فکری چیز شد شناسایی شد و گفتم اینجا عمومی هست و باید کار بشه و کارشناسی بشه و دشمن شناسی و آسیب شناسی و روانشناسی و خیالات من چیه و طرز فکر و اینا همش متخصصان جداگانه میریزن روی سرمون و حق هم میدیدم حالا شما که خواننده ی عادی هستی منم از سوم راهنمایی تو قلب دشمن وبلاگ داشتم و کار میکردم مخصوصا تو شهر خاص خلاصه یه گروهی سوال دارن همیشه و میپرسن و ما باید جواب بدیم حتما وگرنه چیز میشه یه گروه دیگه القا میکنند به ما که آقا این چیزارو بگو وگروه قوی هستند که با توجه به مد و نیاز روز و سوالات و مشکلات طوری که خودم فکر کنم من دارم خودم درس پس میدم خلاصه کار میکنن رو مخ ما که حالا فرشته و ارواح و جن و شیطان و جادوگر و عارف و روانشناس و همه میخان تسلط داشته باشن و این از افراد یه سری دیگه هم الان ۲۴ ساعته همرامند یعنی دیگه الان جملات من از اون چیزی که توقع میره بالاتر میشه یه مرتبه ولی گفتم کمبود من دیگه حس نمیشه و من ادمین نیستم و شناسایی شدیم همه و مخصوصا عالمان با دانش و تقوا خودشون خوب میدونن و اما یه گروه دیگه رو نوشته ها و لهجه یه گروه روی جمله بندی یه گروه مرز کلمات و‌گویشها یه گروه روی اینا کار میکنن و یه گروه دیگر روی موضوع رو میبینن میگن فلانی این میخواد بگه یه گروه دیگه یه جمله اول از حرفامو بهش میدن میگن شما بگین این چی چی میخاد بگه یه گروه دیگه میشینند تمام نوشته های این مطلب رو حفظ میکنن انگار وحی منزله و نکاتشو اینجوری میفهمند یه گروه دیگه رنگ متن من رو پیدا میکنن کن کجا مهمتره و الهام شده و یه گروه دیگه میخونند متن من رو و بالاترشو میسازن و میدن تحویل و ارزش متن من کم میشه خلاصه گروه های مختلفی هست که کار میشه و زندگی ما به فنا ولی توجه بشه که تفکر که این همه روش کار شد و بیشتر از این چیزا که گفتم هم کار میشه نشانه ی خوب و برتری نیست در ایران و اسلام بلکه نشانه ی برتری شما به من علم و دانش شما و همچنین تقوای شماست یعنی اگر دانش و تقوا داشتم کمبودم حس میشد و گرنه تفکر نشانه ی برتری نیس بلکه دست به دست میشه خدا میرسونه ممکنه شیطان برسونه ممکنه تفکر شخصی من از هزار راه برسه بلکه شما بشین صدتا حدیث بخون و دانشت رو زیاد کن خدا خودش میاندازه به ذهنت جایی که لازمه بگی و اینطوری عزیز میشی درصورتیکه ارج و ارزش حدیث رو نداتسته بودی قبلا و جایگاه رو و بعدا فهمیدی اگر من حدیث بلد بودم و قرآن همین متنی که نوشته ام رو منور و زیباش میکردم !!!همچنین اگه تقوا داشتم نورانی میشد مطالبم و در دلها مینشست شوخی که نیست با زور که نمیشه وقتی قلوب تو دستات نباشه


  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی