یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

لا اله الاالله محمد رسول الله علی ولی الله صلی الله علیه و آله و سلم

یا قاضی الحاجات

ای که به دور کعبه و منکر حیدری / کعبه ولادتگه اوست دور حیدر مگرد

بایگانی

راز دعای عرفه

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ | علی | ۰ نظر

بچه ها یه سری رو کشف کردم که اگه بگم ما که نفهمیم خعلی تعجبم برد و تعجب می کنیم و هنوز زوده که خعلی مخلوط بشم و بخوام راز امام زمان رو باز کنم ولی امروز روز عرفه بود و من دعای صحیفه رو باز کردم و دعای مخصوص روز عرفه رو که میشه دعای شماره چهل و هفت رو خوندم و رازی رو کشف کردم شاید پنج بار یادم و ذهنم به جاهایی رفت و دقیقا زندگی خصوصیم و فکرم با دعا همراه شد انگار از قبل برنامه ریختن یه موقه هست حرف دله ماست ولی این دفعه هم حرف دلم بود این جملات درجاهایی هم به قسمتی از راز دلم که هیچکسم ربطی نداشت و اطلاع خاصی یه جا مثلا گیر کرده بودم اینطوری بود و یکی از همین رازها و تجسماتی که پیش اومد باعث شد چیزی بفهمم و تجسم کردم بزرگی رو تو حرم گفتم آیا امام زمان هم به حرم ما میرود بعد گفتم تو ذهن حین دعا و سریع از خاطرم گذشت که امام زمان (عج) متلازمان و ندیمان و همراهانی دارند که دوستن با هم و همراهشونند یعنی اجازه دارن همراهشون بگردن البته اختصاصی و تنها هم مردم ممکنه ببینند ولی مثلا اگر برن حرم خعلی ها ایشون رو میشناسند و از ما نزدیکترن این به ذهنم خورد بعد داشتم دعای عرفه امام سجاد (ع) رو که میخوندم ربط داشت و مخاطب انگار امام زمان بود و این راز رو ما کشف کردیم و کلی روانشناسی میشه کرد که یاران خاص امام زمان چطوری اند و چی از امامشون میخوان و مشکلشون چیه و درخواستشون و حرفشون با پادشاه عالمیان چیه و از شاه چی میخان و داریم از خدا و جانشینش خواسته هایی داریم در این دعا و عجیبه که من مخصوصا آخرای دعا متوجه شدم دیدم که انگار با یه شخص که دیده میشه و انسانه و کیف بشره داریم حرف میزنیم و خودمونیه و کمتر اسم پروردگار به نسبت دعاهای دیگه برده میشه که اگه برده هم شد امام زمان جانشین خداست و روز عرفه هست و توجه کنیم امام زمان در عرفاته و محض وجود و دعای خاص ایشونه که این روز مهمه و این دعای اختصاصی در صحیفه اومده یعنی این دعای صحیفه که برای امروز تنها نیست بلکه کلی درد دل داریم با امام زمان که من تعجب میکردم که چطور برای این یه روز همچین دعای طولانی هست درصحیفه  که فهمیدم برای روز خاصی نیست برای امام خاصی است و شناختنش و من تعجب میکردم که چرا دردعاها کمتر امام زمان مشهود شده و ما چه کنیم در این زمانه حالا شما برید این دعا رو بخونید و توجه کنید که منم همین امروز فهمیدم و جملاتی بود که ضایع بود که امام زمانه در دعا که حال شرح و توضیح ندارم و در آخر دعا اسم رب عالمین میاد و میخاد که جهت خشنودی وجه تو در حج و عمره باقی عمرمون باشه که آقا امام زمان وجه الله است و حتی خود رب هم به معنای مربی و پرورش دهنده است و جز خدا هم معنی میده!!

  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی